Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/08/2008 @ 22:45 | innestelingspijn Jazeker kun je de innestelings pijn voelen. Mijn dochter heeft er zelfs een paar weken last van gehad. normaal maakt je baarmoeder een soort pijnstillingsstofje aan.bij haar is dat niet gebeurd ,vandaar de heftige pijn,dit volgens haar gynecoloog.echt erge krampen in de onderbuik, soms zo erg dat ze bijna flauwvielen het zweet op haar hoofd had staan. Nu gaat gelukkig alles heel goed. |
| 05/08/2008 @ 10:19 el | hallo iedereen. Wij zijn nu 5 maanden aan't proberen. En tijdens onze "goede periode" op vakantie geweest. Nu moet ik morgen mijn krijen. Ik had al een dag of tien een harde opgeblazen buik en pijne borsten, echt gespannen en opgezwollen klieren. deze ochtend bruin bloedverlies maar niet echt buikpijn. Ik dacht echt't dat't zover was met die pijnlijke borsten en al. Teleurstelling. morgen naar gynaeco. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

innesteling?
krijen. Ik had al een dag of tien een harde opgeblazen buik en pijne borsten, echt gespannen en opgezwollen klieren. deze ochtend bruin bloedverlies maar niet echt buikpijn. Ik dacht echt't dat't zover was met die pijnlijke borsten en al. Teleurstelling. morgen naar gynaeco.