< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Babynamen » meis of babs?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Babynamen
meis of babs?
05/05/2007 @ 23:29
apple

Online Status
wat vinden jullie van de namen meis of babs? het wordt de naam van ons tweede dochtertje.
Link naar deze reactie
06/05/2007 @ 00:24
Mammie-D

Online Status Stuur bericht
Eerlijk gezegd vind ik ze beiden niet leuk, maar het is jullie kindje en jullie smaak, dus laat je niet ompraten door anderen. Als jullie het mooi vinden gewoon doen!

Link naar deze reactie
06/05/2007 @ 02:19
ellen7

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
kan er ook niet echt warm voor lopen.. ik gebruik meis altijd als afkorting voor meisje of meissie, maar je moet zelf weten
xx
Link naar deze reactie
06/05/2007 @ 09:29
lianne

Het zouden ook niet mijn keuzes zijn, maar als ik moest kiezen, dan zou ik Babs kiezen, is meer gangbaar en meis vind ik ook een afkorting voor meisje/meissie!

Je moet overigens zelf kiezen he, dus als jullie het leuke namen vinden ga er dan gewoon voor!! Succes!

Link naar deze reactie
06/05/2007 @ 16:45
Tiwi

Online Status
Ik vind ze ook beide niet zo super..

Link naar deze reactie
06/05/2007 @ 19:59
Yvette

wat vindt je van Meiske? Lijkt er toch wat meer op, en is niet zo erg een afkorting. Volgens mij is het Indonesisch! Ik vind ze beide wel leuk, maar wel erg gewaagd....

Succes ermee!
Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 07:48
Anita M.

Online Status
Ik zou eerder voor Babs gaan hoewel het beide niet echt mijn smaak is. Zou Meis nog steeds leuk zijn als het een volwassen vrouw is?
Succes!!!
Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 10:18
Gerda

Ik vind Meis eigenlijk wel erg leuk! Ik had er nog nooit van gehoord als voornaam, maar meer als koosnaampje.. maar ik vind het echt geweldig!
Je kan er idd ook eventueel Meiske van maken en dat wordt dan toch vaak vanzelf Meis. Voor een volwassen vrouw vind ik het ook nog een leuke naam.

Babs is trouwens ook leuk. Maar Meis wint het wat mij betreft!

Groetjes Gerda

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]