< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » net zwanger

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
12/05/2007 @ 22:37
Mariel88

Online Status
Ten Eerste van Harte Gefeliciteerd met Jullie ZwangerSchap Voor De GeNe Die ZWaNger Zijn!

Ik heb een vraagje voor jullie...
Wanneer begonnen jullie pijn in de borsten te krijgen?

Mijn NOD moet NoG Komen En Heb NoG Geen GesPannen Borsten Wel Al Iets Gevoeligere Tepels.???Ohja En Heel Soms es Een Steekje in De Borst Maar Echt Heeel Weinig Gehad en Heel Lichtjes.

Verder Heb ik Steken in mn Onderbuik en dat Word Steeds Heviger...

Graag Hoor Ik Jullie Ervaring Hierover

Link naar deze reactie
12/05/2007 @ 23:57
Zita

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Mariel

ik heb toch al een weekje last van gespannen borsten. Heb ook al even lang krampjes in mijn onderbuik. Ik had het vooral links.
Ik heb een lichte bloeding gehad, maar dat was vooral bruin bloed, daarmee dat ik toch maar getest had. En ja hoor!

Nog veel succes!

xxx

Link naar deze reactie
13/05/2007 @ 00:50
Mariel88

Online Status
zo wat goed zeg!! Van Harte Gefeliciteerd Zita! Had je gestest toen je al overtijd was of nog iets daarvoor. En wanneer kreeg je precies gespannen borsten was dat 1 week voor je NOD of gwn echt net na je NOD .. Het gekke is , ik heb al een paar andere symptomen zoals snoepen en trek in iets hartigs tegelijk en nou ook beetje wat moeier en meer behoefte aan slaap. tepels waren wel wat gevoelig paar dagen terug maar lijkt ook minder te worden. Mn buik is wel wat opgezet maar of het komt omdat ik zwanger ben ???? ik heb wel wat steken in de onderbuik en nu ook echt wel ietswat heviger en meer ook in t midden wel wat lichter dan rechtsonder. Hmm wat is het toch moeilijk he dat wachten. Bij elk ding hoop je dat het met zwangerschap te maken heb. En ik hoop oook zoooo dat t nou eindelijk zo ver mag zijn. Het wachten net voor je NOD is zo ZenuwSlopend. Je kent het vast wel.
Duimen jullie voor me.
Mn vriend komt nu ook wel ongeveer om de dag. Maar toen ik ongeveer mijn eisprong had toen hebben we niet zovaak geklust.
Vrijdag 18 Mei is mijn NOD en dan zal ik maar eens gaan testen en dit keer heb ik eigenlijk een heel goed gevoel erover op de een of andere manier. En mocht het niet zo zijn dan.. gaan we er natuurlijk gewoon weer voor. Maar dat wachten GRRR .. Maarja zo is het eenmaal he
Links ? Hmm ik heb het Rechts.. Hoe kan dat ?
Ik probeer altijd er wat informatie over te vinden maarja tot nu toe nog niet echt iets wijzer geworden.

Hoe ver ben je nu ZITA ?

Groetjes en Knuffel Mariël

Link naar deze reactie
13/05/2007 @ 00:50
Mariel88

Online Status
zo wat goed zeg!! Van Harte Gefeliciteerd Zita! Had je gestest toen je al overtijd was of nog iets daarvoor. En wanneer kreeg je precies gespannen borsten was dat 1 week voor je NOD of gwn echt net na je NOD .. Het gekke is , ik heb al een paar andere symptomen zoals snoepen en trek in iets hartigs tegelijk en nou ook beetje wat moeier en meer behoefte aan slaap. tepels waren wel wat gevoelig paar dagen terug maar lijkt ook minder te worden. Mn buik is wel wat opgezet maar of het komt omdat ik zwanger ben ???? ik heb wel wat steken in de onderbuik en nu ook echt wel ietswat heviger en meer ook in t midden wel wat lichter dan rechtsonder. Hmm wat is het toch moeilijk he dat wachten. Bij elk ding hoop je dat het met zwangerschap te maken heb. En ik hoop oook zoooo dat t nou eindelijk zo ver mag zijn. Het wachten net voor je NOD is zo ZenuwSlopend. Je kent het vast wel.
Duimen jullie voor me.
Mn vriend komt nu ook wel ongeveer om de dag. Maar toen ik ongeveer mijn eisprong had toen hebben we niet zovaak geklust.
Vrijdag 18 Mei is mijn NOD en dan zal ik maar eens gaan testen en dit keer heb ik eigenlijk een heel goed gevoel erover op de een of andere manier. En mocht het niet zo zijn dan.. gaan we er natuurlijk gewoon weer voor. Maar dat wachten GRRR .. Maarja zo is het eenmaal he
Links ? Hmm ik heb het Rechts.. Hoe kan dat ?
Ik probeer altijd er wat informatie over te vinden maarja tot nu toe nog niet echt iets wijzer geworden.

Hoe ver ben je nu ZITA ?

Groetjes en Knuffel Mariël

Link naar deze reactie
13/05/2007 @ 20:11
Andrea

Hallo allemaal. Gisteren heb ik ook een positieve test gehad. Vorige maand net als jessie een mk (ik op 6 weken) en nu al weer zwanger. Gaat erg snel (waar ik geen bezwaar tegen heb hoor ). Ik ben nu ook veel bezorgder dan de vorige keer. Ik voel me ook heel anders hebben jullie daar ook ervaring mee?

Link naar deze reactie
13/05/2007 @ 22:17
Mariel88

Online Status
Didi van harte gefeliciteerd! Wat leukk zegggg
T is heel normaal dat je bezorgd ben de eerste weken zijn natuurlijk altijd het spannendst.
Nou maar hopen dat alles goed gaat he

Heb je verder nog ergens last van gehad?
Zoals Moeheid, last van steken? enz..

Doe het rustig aan.
Groetjesssss Mariel

Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 16:45
Zita

Hey

ik ben vanmorgen naar de dokter geweest. Over een uurtje mag ik bellen voor de uitslag!!!! Zo spannend! Hoop dat HCG waarden goed zijn...

Didi: we lopen gelijk op, leuk !

xXx

Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 20:30
Zita

Hey

ik heb de resultaten van de huisarts. HCG is goed, 1200 op nog net geen 5 weken Zag er volgens hem goed uit!

Hoe is het nog met jullie?

Didi, ben jij al naar HA of gynae geweest?

xXx

Link naar deze reactie
15/05/2007 @ 16:45
fieke

hallo

mijn hcg was op een dag of 3 voor de dag dat ik moest mijn maanstonden hebben 157 ( ik had vroeg getest doordat ik me zwanger voelde en ben gelijk naar de huisarts geweest om bloed af te nemen ) is dit weinig ik ben nu 5 weken en 2 dagen ik ben eigentlijk een beetje bang ... ik mag vrijdag naar de gyn ik zal maar dan geruster zijn ...
kan iemand mij gerust stellen

groetjes fieke

Link naar deze reactie
15/05/2007 @ 21:12
Andrea

Mariel, ik heb regelmatig zo'n zeurend gevoel in de baarmoeder, zere borsten dat wisselt, soms bijna niet en soms best wel pijnlijk, en wat last van de onderrug. O ja en alleen misselijk als ik te lang wacht met eten.

Zita ja grappig he dat we gelijk lopen! Ik mag met 8 weken een echo bij de gyn, ik moet nog ff bellen voor een afspraak. En de huisarts moet ik ook nog even bellen om te zeggen dat ik zwanger ben. Maar daar hoef ik niet langs hoor, hier in nederland nemen ze in het algemeen geloof ik geen bloed af om te testen of je zwanger bent. Een thuistest volstaat.

Fieke ik heb helemaal geen verstand van hcg waardes, maar volgens mij staat ergens op deze site een tabel met hcg waardes en hoe lang je dan zwanger zou zijn?

Link naar deze reactie
21/05/2007 @ 12:44
fieke

Ben vrijdag naar de gyn geweest het vruchtje zit op de juiste plaats binnen 2 weken terug om het hartje te zien kloppen ben al veel meer gerust...

bedankt voor de lieve woorden

groetjes
fieke

Link naar deze reactie
22/05/2007 @ 11:16
Andrea

Fieke fijn dat het goed is en dat je wat geruster bent nu!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]