Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/05/2007 @ 22:37 Mariel88 | Ten Eerste van Harte Gefeliciteerd met Jullie ZwangerSchap Voor De GeNe Die ZWaNger Zijn! Ik heb een vraagje voor jullie... Wanneer begonnen jullie pijn in de borsten te krijgen? Mijn NOD moet NoG Komen En Heb NoG Geen GesPannen Borsten Wel Al Iets Gevoeligere Tepels.???Ohja En Heel Soms es Een Steekje in De Borst Maar Echt Heeel Weinig Gehad en Heel Lichtjes. Verder Heb ik Steken in mn Onderbuik en dat Word Steeds Heviger... Graag Hoor Ik Jullie Ervaring Hierover ![]() |
| 13/05/2007 @ 00:50 Mariel88 | zo wat goed zeg!! Van Harte Gefeliciteerd Zita! Had je gestest toen je al overtijd was of nog iets daarvoor. En wanneer kreeg je precies gespannen borsten was dat 1 week voor je NOD of gwn echt net na je NOD .. Het gekke is , ik heb al een paar andere symptomen zoals snoepen en trek in iets hartigs tegelijk en nou ook beetje wat moeier en meer behoefte aan slaap. tepels waren wel wat gevoelig paar dagen terug maar lijkt ook minder te worden. Mn buik is wel wat opgezet maar of het komt omdat ik zwanger ben ???? ik heb wel wat steken in de onderbuik en nu ook echt wel ietswat heviger en meer ook in t midden wel wat lichter dan rechtsonder. Hmm wat is het toch moeilijk he dat wachten. Bij elk ding hoop je dat het met zwangerschap te maken heb. En ik hoop oook zoooo dat t nou eindelijk zo ver mag zijn. Het wachten net voor je NOD is zo ZenuwSlopend. Je kent het vast wel. Duimen jullie voor me .Mn vriend komt nu ook wel ongeveer om de dag. Maar toen ik ongeveer mijn eisprong had toen hebben we niet zovaak geklust. Vrijdag 18 Mei is mijn NOD en dan zal ik maar eens gaan testen en dit keer heb ik eigenlijk een heel goed gevoel erover op de een of andere manier. En mocht het niet zo zijn dan.. gaan we er natuurlijk gewoon weer voor. Maar dat wachten GRRR .. Maarja zo is het eenmaal he![]() Links ? Hmm ik heb het Rechts.. Hoe kan dat ? ![]() Ik probeer altijd er wat informatie over te vinden maarja tot nu toe nog niet echt iets wijzer geworden. ![]() Hoe ver ben je nu ZITA ? ![]() Groetjes en Knuffel Mariël![]() |
| 13/05/2007 @ 00:50 Mariel88 | zo wat goed zeg!! Van Harte Gefeliciteerd Zita! Had je gestest toen je al overtijd was of nog iets daarvoor. En wanneer kreeg je precies gespannen borsten was dat 1 week voor je NOD of gwn echt net na je NOD .. Het gekke is , ik heb al een paar andere symptomen zoals snoepen en trek in iets hartigs tegelijk en nou ook beetje wat moeier en meer behoefte aan slaap. tepels waren wel wat gevoelig paar dagen terug maar lijkt ook minder te worden. Mn buik is wel wat opgezet maar of het komt omdat ik zwanger ben ???? ik heb wel wat steken in de onderbuik en nu ook echt wel ietswat heviger en meer ook in t midden wel wat lichter dan rechtsonder. Hmm wat is het toch moeilijk he dat wachten. Bij elk ding hoop je dat het met zwangerschap te maken heb. En ik hoop oook zoooo dat t nou eindelijk zo ver mag zijn. Het wachten net voor je NOD is zo ZenuwSlopend. Je kent het vast wel. Duimen jullie voor me .Mn vriend komt nu ook wel ongeveer om de dag. Maar toen ik ongeveer mijn eisprong had toen hebben we niet zovaak geklust. Vrijdag 18 Mei is mijn NOD en dan zal ik maar eens gaan testen en dit keer heb ik eigenlijk een heel goed gevoel erover op de een of andere manier. En mocht het niet zo zijn dan.. gaan we er natuurlijk gewoon weer voor. Maar dat wachten GRRR .. Maarja zo is het eenmaal he![]() Links ? Hmm ik heb het Rechts.. Hoe kan dat ? ![]() Ik probeer altijd er wat informatie over te vinden maarja tot nu toe nog niet echt iets wijzer geworden. ![]() Hoe ver ben je nu ZITA ? ![]() Groetjes en Knuffel Mariël![]() |
| 13/05/2007 @ 22:17 Mariel88 | Didi van harte gefeliciteerd! Wat leukk zegggg ![]() T is heel normaal dat je bezorgd ben de eerste weken zijn natuurlijk altijd het spannendst. Nou maar hopen dat alles goed gaat he ![]() Heb je verder nog ergens last van gehad? Zoals Moeheid, last van steken? enz.. Doe het rustig aan. Groetjesssss Mariel |
| 22/05/2007 @ 11:16 Andrea ![]() | Fieke fijn dat het goed is en dat je wat geruster bent nu! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

net zwanger

Van Harte Gefeliciteerd Zita!
Had je gestest toen je al overtijd was of nog iets daarvoor. En wanneer kreeg je precies gespannen borsten was dat 1 week voor je NOD of gwn echt net na je NOD .. Het gekke is , ik heb al een paar andere symptomen zoals snoepen en trek in iets hartigs tegelijk en nou ook beetje wat moeier en meer behoefte aan slaap.
GRRR .. Maarja zo is het eenmaal he

Zag er volgens hem goed uit!