[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/05/2007 @ 14:34 Raquel | Hoi, Ik heb 18 April een zwangerschapstest gedaan en daar was een heeeeel licht streepje te zien, je kon het bijna niet zien. Maar de dag erna werd ik ongesteld. Nu ben ik bezig met teststaafjes om te zien of je vruchtbaar ben (die gebruik ik al wat langer) meestal had ik na 2a3 dagen mijn vruchtbare dag gevonden, maar nu na 7 teststaafjes heb ik nog niks gevonden. kan het nu toch zo zijn dat ik zwanger ben? Groetjes Raquel |
| 06/05/2007 @ 16:31 anoniempje | Sorry, ik denk niet dat je zwanger bent, want als je zwanger bent horen die teststripjes juist positief te worden.(ik werk zelf in het labo dus) Let op je afscheiding: als je opeens heel slijmigerige afscheiding krijgt heb je de eisprong gehad. En dan....nou ja je weet wel hihi. succes. |
| 07/05/2007 @ 13:43 Hilke ![]() | Ik heb afgelopen cyclus ook geen positieve ovulatie test gehad... maar je ziet wat er van gekomen is. Staar je dus niet blind op die testjes, zou ik zeggen! Succes! |
| 08/05/2007 @ 14:48 | Hallo allemaal. Ik ben hier voor het eerst en vroeg me af of jullie mijn vraag kunnen beantwoorden. Ik ben 15 april voor 't laatst ongesteld geworden. Sinds een week ongeveer, hele gevoelige borsten (lijkt op stuwing) en verder af en toe wat steekjes links onderin m'n buik. (ik heb trouwens elke maand wel gevoelige borsten, maar zo zeer als dat ze nu doen en het formaat lijkt niet op andere maanden. Eergister een typisch ongi gevoel gehad maar heeft niet doorgezet. Vandaag voor 't eerst een matcare teststrip gedaan. En helaas negatief . Ik moet volgens m'n cyclus overmorgen ongesteld worden. De test zegt dat je tot 4 dagen van te voren al weet waar je aan toe bent...Bestaat de kans dat ik toch zwanger ben? ![]() Ik wacht jullie reactie's af! |
| 08/05/2007 @ 20:15 | Heel erg bedankt voor het advies. Ik blijf hoop houden. ![]() Het is alleen dat ik op forums zulke positieve reactie's heb gelezen over die matcare testen, vandaar dat ik de poging heb gewaagd om die test strips te kopen. Maar wachten is inderdaad het beste en dan testen we gewoon nog een keer. Geduld hebben ![]() |
[Reageer]

Zwanger???

. Ik moet volgens m'n cyclus overmorgen ongesteld worden. De test zegt dat je tot 4 dagen van te voren al weet waar je aan toe bent...