< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Babynamen » Graag jullie mening..

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Babynamen
Graag jullie mening..
06/05/2007 @ 16:57
Tiwi

Online Status
Voor een jongen zijn we eruit. Nu nog een meisjes naam.
Wat vinden jullie van Amarins? Of toch maar een kortere naam..zoals Lian?

Link naar deze reactie
06/05/2007 @ 18:23
jerney

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik vind lian zelf persoonlijk leuker maar het is van jullie dus jullie moeten het zelf weten terwijl amarins oook wel iets heeft.
toch moeilijk he om de beslisse

wij gaan voor nayomi ... naomi...naomy

3 dezelfde namen anders geschreven wij zitten daar te twijfelen

succes ermee

xxxxx

Link naar deze reactie
06/05/2007 @ 20:17
ik

Ik vind Lian het mooiste!

En Naomi vind ik de mooiste en simpelste schrijfwijze!
Link naar deze reactie
06/05/2007 @ 20:28
happy

hey,

ik vind Amerins heel apart!

en ok leuk> Noemi....

good luck
Link naar deze reactie
06/05/2007 @ 20:29
lianne

Online Status Stuur bericht
Lian vind ik wel wat hebben !

Naomi vind ik ook de leukste schijfwijze.

Link naar deze reactie
06/05/2007 @ 20:42
Tiwi

Online Status
Bedankt voor de reacties. Amarins is onze eerste keus. Maar we twijfelen nog een beetje. Is de naam niet te lang? Hoef je het niet te herhalen als mensen je vragen naar je naam? En valt het sowieso wel in de smaak?
Daarom hadden we als 2e optie Lian. Kort en duidelijk. En valt zo te zien ook meer in de smaak, een kortere naam. Maar Amarins vinden jullie ook wel leuk?

@ Jerney: Naomi vind ik zelf ook het mooiste van de 3 opties.

Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 10:11
Summer

Amarins vind ik erg leuk! Lian niet zo.
Amarins is ook niet te lang, hoor. En het is toch wel een redelijk bekende naam volgens mij. Amaris vind ik ook erg mooi.
Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 11:43
caroline

Hoi

Had nog nooit van Amarins gehoord. Ik denk spontaan aan Amaryllis. Maar 'k vind het wel een mooie naam. Lian iets minder.

Groetjes
Caroline

Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 12:24
jerney

hoi hoi

ook julie bedankt voor de reactie op mijn namen
wij zijn er nu uit me vriend krijgt zijn zin het word gewoon naomi ik vind de naam zelf ook super ..

tiwi hoop dta jullie er ook snel uit zijn

xxxx

Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 12:33
Tiwi

Online Status
Hey Jerney,

Goede keus, Naomi. (Leuk trouwens dat we zowat even ver zijn)
Wij houden het waarschijnlijk bij onze 1e keus, Amarins. Twijfel zal altijd wel een beetje blijven. Een naam is natuurlijk niet zomaar iets. Leuk daarom om hier alvast reacties te horen. Zeker als de naam mooi wordt gevonden. Want dat wil je toch graag. En familie en vrienden kun je nog niet naar hun mening vragen.
Ik ben benieuwd of er meer zijn die onze naam mooi vinden of juist niet...

@Caroline; Amaryllis doet me teveel aan de bloem denken. Wat trouwens wel een erg mooie bloem is

[Laatst gewijzigd door Tiwi - 07/05/2007 @ 12:36] - Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 12:33
Tamara

Online Status Bekijk profiel
hey

alles goed met jullie?

Ik persoonlijk zou voor Amarins kiezen!

Hou van namen die je niet al te veel hoort, had er zelf nog nooit van gehoord.
En vind het echt een leuke/mooie naam.

En twijfelen zal je wel blijven doen hoor wij wisten zeker dat we de gekozen naam de leukste/mooiste enz vonden.
En nu komt t zo dichtbij en ga ik echt twijfelen. Maar ja blijf bij de 1e gedachte haha.

Succes ermee!

Groetjes Tamara

Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 13:16
jerney

hoi

ik denk dat je altijd wel twijfels hebt over de naam en zeker als je steeds op die baby namen sites gaat kijken hhahaha en het is een naam voor het leven he

tamara hier gaat alles goed alleen wat zenuwachtig moet om 2 uur naar de vk vind ik altijd zo spannend ivm het hartje en zo hoeveel ik nu ben aangekomen en of het goed groeit

en tiwi ik zie het nu ja jij bent 1 dag eerder uitgeteld dan ik dat is zeker wel leuk zie je niet veel het zou ook heel leuk zijn als het op de zelfde dag word geboren
ben jij al veel met de bevalling bezig ik nog niet zo ben er in iedergeval niet bang voor
ben nu harder bezig met de kinderkamer gordijntjes uitzoekn en zo is ook een heel gedoe voelt net of ik weer ga samen wonen

xxxx

Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 14:53
Tamara

Online Status Bekijk profiel
hey allemaal,

Jerney: En hoe was het??
Vast wel goed toch??
In het begin vond ik het ok altijd spannend vooral de 1e 2 echo's/controles nu vind ik het alleen maar leuk haha.

Groetjes Tamara

Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 15:11
jerney

hoi tamara

hihi alles was weer goed ze was flink aan het schoppen tegen die toner ze is goed gegroeid bloeddruk was goed alleen omdat ik net had gegeten en veel vocht vast houd is er weer 4 kilo bij de vk zei dat het ongeveer 2 kilo was omdat ik net had gegeten en dat ik me daar verder niet druk om moest maken niet dat ik echt dik ben alleen wat me billen en heupen en de buik dan hiervoor was ik ongeveer 50 kilo nu al 64 kilomaar dat maakt niet uit want je ziet het echt maar een beetje op die plekken de buik in het bijzonder hoe veel ben jij aangekomen als ik het vragen mag???

xxx

Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 16:23
caroline

Tiwi

'k Heb me een beetje verkeerd uitgedrukt. Ik bedoelde niet dat je je kindje Amaryllis moest noemen maar wel dat ik bij jullie naam spontaan aan die bloem moest denken.

Groetjes
Caroline

Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 17:32
Tiwi

Online Status
Haha, volgens mij wordt Amaryllis wel als meisjesnaam gebruikt. Maar toch leuk dat dat in je opkomt. Want ik vind het namelijk erg mooie bloemen, wie weet is het dan ook een heel mooi meisje

@Jerney; Wat een gerusstelling dat alles weer oke is. Blijft elke keer spannend. Maar ik kan er zelf nu wel steeds meer van genieten. Ons kindje is ook aardig actief. Volgens mij heeft 'ie een abonnement op judo genomen in mijn buik . Nu vind zijn/haar mama het niet erg geschopt te worden door m'n eigen kindje. Maar o.weee als het straks een jaartje of 3 is.

Ik ben nu ook al aardig wat kilo's bijgekomen. Zo ongeveer 8 kilo. Ik hoop wel dat die straks allemaal weer weg gaan...

[Laatst gewijzigd door Tiwi - 07/05/2007 @ 17:33] - Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 17:56
jerney

hoi tiwi

idd hier is het ook oorlog in de buik maar de volgens hier waren druk en ik denk dat ze daar op reageerde en me vriend zit wat tv te kijken best hard zet hij die dus dat zou het ook kunne zijn of ze heeft zo iets van mams je bent al de hele dag druk ga zitten en geniet eens van mij ik ben er ooook
ja idd ik hoop ook dat die kilos er nog af gaan maar daar gaan we straks hard voor trainen

xxxxx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]