[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/05/2007 @ 16:57 Tiwi | Voor een jongen zijn we eruit. Nu nog een meisjes naam. Wat vinden jullie van Amarins? Of toch maar een kortere naam..zoals Lian? |
| 06/05/2007 @ 20:17 ik | Ik vind Lian het mooiste! En Naomi vind ik de mooiste en simpelste schrijfwijze! |
| 06/05/2007 @ 20:28 happy | hey, ik vind Amerins heel apart! en ok leuk> Noemi.... good luck |
| 06/05/2007 @ 20:29 lianne ![]() | Lian vind ik wel wat hebben !Naomi vind ik ook de leukste schijfwijze. |
| 06/05/2007 @ 20:42 Tiwi | Bedankt voor de reacties. Amarins is onze eerste keus. Maar we twijfelen nog een beetje. Is de naam niet te lang? Hoef je het niet te herhalen als mensen je vragen naar je naam? En valt het sowieso wel in de smaak? Daarom hadden we als 2e optie Lian. Kort en duidelijk. En valt zo te zien ook meer in de smaak, een kortere naam. Maar Amarins vinden jullie ook wel leuk? @ Jerney: Naomi vind ik zelf ook het mooiste van de 3 opties. |
| 07/05/2007 @ 10:11 Summer | Amarins vind ik erg leuk! Lian niet zo. Amarins is ook niet te lang, hoor. En het is toch wel een redelijk bekende naam volgens mij. Amaris vind ik ook erg mooi. |
| 07/05/2007 @ 11:43 caroline ![]() | Hoi Had nog nooit van Amarins gehoord. Ik denk spontaan aan Amaryllis. Maar 'k vind het wel een mooie naam. Lian iets minder. Groetjes Caroline |
| 07/05/2007 @ 12:33 Tiwi | Hey Jerney, Goede keus, Naomi Wij houden het waarschijnlijk bij onze 1e keus, Amarins. Twijfel zal altijd wel een beetje blijven. Een naam is natuurlijk niet zomaar iets. Leuk daarom om hier alvast reacties te horen. Zeker als de naam mooi wordt gevonden. Want dat wil je toch graag . En familie en vrienden kun je nog niet naar hun mening vragen. Ik ben benieuwd of er meer zijn die onze naam mooi vinden of juist niet... @Caroline; Amaryllis doet me teveel aan de bloem denken. Wat trouwens wel een erg mooie bloem is ![]() |
| 07/05/2007 @ 17:32 Tiwi | Haha, volgens mij wordt Amaryllis wel als meisjesnaam gebruikt. Maar toch leuk dat dat in je opkomt. Want ik vind het namelijk erg mooie bloemen, wie weet is het dan ook een heel mooi meisje ![]() @Jerney; Wat een gerusstelling dat alles weer oke is. Blijft elke keer spannend. Maar ik kan er zelf nu wel steeds meer van genieten. Ons kindje is ook aardig actief. Volgens mij heeft 'ie een abonnement op judo genomen in mijn buik . Nu vind zijn/haar mama het niet erg geschopt te worden door m'n eigen kindje. Maar o.weee als het straks een jaartje of 3 is.Ik ben nu ook al aardig wat kilo's bijgekomen . Zo ongeveer 8 kilo . Ik hoop wel dat die straks allemaal weer weg gaan... |
[Reageer]

Graag jullie mening..

!
Lian niet zo. 
. Nu vind zijn/haar mama het niet erg geschopt te worden door m'n eigen kindje. Maar o.weee als het straks een jaartje of 3 is.
. Zo ongeveer 8 kilo
. Ik hoop wel dat die straks allemaal weer weg gaan...