[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/05/2007 @ 21:19 trotse moeder | even een snelle uitleg mijn partner en ik willen graag voor en 2de kindje gaan. We vragen ons af of we het allemaal wel gaan redden. Ik ben op zoek naar een part time baan mits ik 1 maand geleden ontslagen ben. Er is bij ons in de buurt geen werk te vinden, ik heb geen rijbewijs en een zoontje van 16 maanden die ik dus met de fiets of bus naar oma breng indien ik zou werken. Mijn man is arbeider en heeft een vast contract voor 6 maanden dat normaal gezien altijd wordt verlengt. We zijn sinds 3maand verhuisd naar een woning met 3slaapkamers ( vanwege onze gezinsplanning ) en hebben een gelukkig leventje.maar nu... een tweede... het kriebelt enorm en elke zwangere vrouw of tv-bevalling doet me janken, krijg het niet echt uit me hoofd.. even me vuile was uithangen: mijn huur is 620incl.stroom water,... dus we houden samen zo'n 700 euro over daar is niet meegeteld: eten, auto(+verzekering), telefoon+internet. Jullie mogen me a.u.b eerlijk zeggen of ik onrealistisch ben want ik moet het weten. Ik twijfel en denk ergens dat het echt niet kan Ook bezuinigingstips, ervaring zijn welkom ![]() groetjes van een nu al enorm trotse moeder ![]() |
| 06/05/2007 @ 21:44 Marleen | Het ligt er een beetje aan of je de vorige keer snel zwanger was of niet. Duurde het toen lang (meer dan een jaar)dan zou ik nu beginnen en ondertussen bij uitzendbureau´s proberen werkervaring op te doen of een studie te gaan volgen Was je snel zwanger probeer dan nu een zakcentje te gaan sparen. Door vast of tijdelijk werk te gaan doen en bij een vaste baan pas na de proeftijd zwnager te worden Succes met je beslissing |
| 08/05/2007 @ 10:27 s | Ik ben een thuisblijf mamma (ook geen rijbewijs) en mijn partner werkt 40 uur. Wij hebben 2 kids en als de hypotheek (excl water en licht)en lease van de auto er af gaat houden we nog minder dan 700 euro over per maand en we redden het ook! Ligt er ook aan hoe je wilt leven, wij gaan wel op vakantie(s) maar geen vliegvakanties, wij hebben een thuiskapster en merk kleding koop ik niet. Daarbij letten we best op onze uitgaves maar niet extreem. Wij maken toch ook geregeld een uitstapje naar dierentuin, zwembad ofzo, ook leuk te doen met gespaarde airmiles of kortingsbonnen, en als je er heel veel hebt kan je de sint ook wat kadootjes laten brengen van je gespaarde punten! Ik denk dat het wel te doen is voor je, maar dat is uiteindelijk jouw beslissing! Succes ermee! |
[Reageer]

Twee(?)strijd
) en hebben een gelukkig leventje.
daar is niet meegeteld: eten, auto(+verzekering), telefoon+internet. Jullie mogen me a.u.b eerlijk zeggen of ik onrealistisch ben want ik moet het weten. Ik twijfel en denk ergens dat het echt niet kan
Ook bezuinigingstips, ervaring zijn welkom