< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Zwanger zijn. Na 3 abortussen.

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Zwanger zijn. Na 3 abortussen.
07/05/2007 @ 01:01
carlino

Online Status
leeg

[Laatst gewijzigd door carlino - 21/01/2008 @ 23:58] - Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 06:48
melissa

Online Status Bekijk profiel
Als het bruinig is zou het oud bloed kunnen zijn (bruin bloed is oud bloed zeggen ze) dus van je laatste menstruatie ofzo dat je baarmoeder nu schoon aan het worden is voor je beeb. Zolang het niet helder rood is en je geen heftige krampen heb zou ik me niet teveel zorgen maken

gr

Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 07:25
snuffie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,
¨
Proficiat met je zwangerschap!

Wat beige-wit slijmverlies lijkt mij normaal te zijn hoor. Zolang het niet rood is idd, hoef je je geen zorgen te maken. Donkerbruin betekent meestal wat oud bloed van een onlangs gesprongen adertje in je vagina, en kan ook geen kwaad. Helder rood betekent dat er iets aan het bloeden is, maar dat hoeft ook nog niet te betekenen dat het misgaat hoor...

Ook de andere symptoompjes die je beschrijft zijn typisch voor een beginnende zwangerschap.

Dat brandend gevoel na het plassen kan misschien wijzen op een blaasontsteking? Misschien vraag je dat toch best eens na bij je huisarts... Als het niet behandeld wordt, en het wordt erger, kan het erg vervelend worden... Veel drinken is in elk geval al goed om eventuele bacteriën zo veel mogelijk weg te 'spoelen'.

Knap dat je wil stoppen met roken. Dat is ook echt het best voor je kindje! Ik ben ook gestopt toen ik wist dat ik zwanger was van mijn eerste. De eerste weken was dat even tanden bijten, maar al snel had ik zelfs geen zin meer in een sigaret... Het idee dat ik de groei van mijn kindje daarmee zou schaden, maakte al dat elke sigaret vies begon te smaken... Hopelijk lukt het bij jou net zo makkelijk als bij mij!

Groetjes
Snuffie

Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 08:08
carlino

Online Status
Hoi daar.
Bedankt voor alle reacties.
Over het stoppen met roken... Alles smaakt op het moment ook niet echt lekker. En het roken is helemaal vies. Daarom dat ik er ook mee wil stoppen. Ik ben blij dat ik nu weet dat ik mijn eigen geen zorgen hoef te maken.
Ik ga straks wel even langs de dokter. Om te kijken wat ik allemaal moet gaan doen straks.

Bedankt!

Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 10:42
Joyce1982

carlino.. nu nog je sigaretten in de vuilnisbak, want ze gaan weer veel ste snel smaken !!! Bij mij smaakte de sigaretten ook niet meer.. ben accuut gestopt toen ik wist dat ik zwanger was.. ik heb na 4 mnd nog is een sigaretje opgestoken.. en die smaakte weer overheerlijk.. heb me wel kunnen bedwingen en niet meer gerookt.. maar dan kun je het beste er nu mee ophouden, dat is voor jezelf het makkelijkste..

succes

Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 15:53
suzanne

Carlino, van harte met je zwangerschap.
je schrijft dat je 5 weken bent want de laatste dag van je menstuatie is 5 april.
Echter je moet rekenen vanaf je eerste dag van je laatste menstruatie. Dus mischien ben je al 5,5 week ver?
Succes met alles
Suzanne

Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 18:21

Ik ging ook juist zeggen dat een zwangerschap wordt gerekend vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie dus je bent verder dan 5w. De bloed kan zij innestelingsbloed wat normaal is. Je kan het nog hebben rond 11w of zelfs later.
Proficiat met je zwangerschap !!

Link naar deze reactie
12/05/2007 @ 17:17
carlino

Online Status
leeg

[Laatst gewijzigd door carlino - 21/01/2008 @ 23:58] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]