[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/05/2007 @ 13:07 Sam | hoi, Ik heb 2 dochters waarvan de oudste anderhalf en de jongste 2 maanden. We hebben altijd de wens voor 3 kinderen gehad en we hopen dat deze ook ooit uit zal komen. Nu vroeg ik me alleen wat dingen af (niet dat we nu al gaan voor een derde hoor!). Wie heeft ook nr 1 en 2 dicht na elkaar gekregen en ging bewust weer snel voor nr 3 of heeft er wat meer tijd tussen laten zitten en hoe hebben jullie dat dan ervaren? Ben benieuwd naar de ervaringen van de moeders met 3 kids! groetjes |
| 07/05/2007 @ 19:46 Sam | hoi, Bedankt voor jullie reacties!! Stubje, wauw zwanger van nr 4!! Leuk om te lezen dat ondanks de heftige momenten ook heel goed kan gaan 3 vlot achter elkaar. Mama van drie, ben benieuwd hoe jij het straks gaat ervaren met 3 van die schatten. Beide nog een hele goede zwangerschap en bevalling! Meer reacties zijn uiteraard welkom! groetjes |
| 09/05/2007 @ 16:16 Sam | hoi, Valerie, ik begrijp dat het bij jou alweer aan het kriebelen is voor een derde. Ik hoop voor je dat je ventje ook snel overstag zal gaan! Vanessa, drie kindjes in 3 jaar! Onze verhalen lijken wel een beetje op elkaar (las je profiel). Voor onze eerste zijn we ook een tijdje bezig geweest en bij onze tweede was het ook de eerste maand al raak. Jij nog veel succes met de zwangerschap!! groetjes |
[Reageer]

1 en 2 snel na elkaar, wanneer nr.3?