< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » derde kindtje???

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
derde kindtje???
07/05/2007 @ 13:29
sil

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo dames,
het is een beetje vroeg maar kon het niet laten.
ik heb afgelopen maand 2 penceline kuurtjes gehad voor mijn longen.
en nu heb ik er niet aan gedacht dat mijn pil minder betrouwbaar was.
deze kuurtje heb ik gekregen in de 2de week van mijn pil.
ik heb er met mijn man over gehad dat de kans nu best groot zal zijn dat ik zwanger ben of kan zijn.
we hebben er dus wel over gehad maar te laat na dat we sex hebben gehad sloeg ik me voor het hoofd en gezegd oooo nee wat stom van me.(de pil is niet betrouwbaar)
maar goed ik hed dus klachten al een 2 dagen en heb van morgen een test gedaan wel te vroeg want ik moet woensdag mij ongy hebben.
maar nu was de test heel erg licht en ik denk dat ik er dus van uit moet gaan dat we dus toch een derde krijgen.
ik schrueew nog niet te hard want ik wacht toch even woensdag af en haal dat toch nog een testje.
maar wat denken jullie ben ik zwanger of moet ik toch nog even afwachten tot woensdag????
als het zo mag zijn zal de baby van harte welkom zijn.
daar hebben we het al wel over gehad en daar zijn we het samen wel over eens.zal ik zwanger zijn ben ik dus 3 weken en 5 dagen.

ik hoor het graag van jullie wat jullie denken.
groetjes sil.

[Laatst gewijzigd door sil - 08/05/2007 @ 11:39] - Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 08:59

hey sil

ik kan je beste vertellen dat als het streepje bijna niet te zien is maar er toch is ..dan mag je er vanuit gaan dat je zwanger bent.
wij zijn ook bezig voor een derde
de eerste twee , toevallig zwanger , pil vergeten en mijn derde kindje zit ik nu al aan ronde 3.
De natuur heeft wel rare keuren.
Nu moet ik wel toegeven dat sinds een dik jaar en half een nieuwe vriend heb en daar kan misschien de strop zitten.
Of zijn zaad is niet straf genoeg of het gaat niet bij hem.
Nu dat laatste hoop ik echt van harte NIET
maar ja ik mag eigenlijk niet klagen,heb al 2 prachtige kindjes, er zijn mensen op deze wereld die er geen kunnen krijgen.
veel succes alvast

Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 09:44
sunnie

Online Status
He Sil,

Ik dacht ook een keer echt dat ik zwanger was.. heb ik ook een test gedaan, en kreeg ook eeen heel licht streepje te zien. Maar helaas was ik niet zwanger. Een zwangerschapstest is niet betrouwbaar als je hem zo vroeg al doet. Je moet minstens 1 dag overtijd zijn. Dus ik zou niet ervan uit gaan.

Maar goed, dit is mijn ervaring!!!

Groetjes Sunnie

Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 11:49
sil

hallo dames,

mijn ongy is er nog steeds niet.
ik heb gisteren nog getest met een kruitvat test maar die was ook heeeeel erg licht.
ik wil nu nog een paar dagen wachten misschien komt het nog en anders ga ik weer een testje halen.
ik laat het jullie wel weten.

groetjes sil

Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 16:30
Vik

Online Status Bekijk profiel
Tja, ik heb altijd gehoord dat een streepje, hoe licht ook, altijd positief is. Een test kan vals negatief zijn (zeggen dat er geen hormoon is, terwijl het er wel is) maar niet vals positief (als het kleurt dan heb je het hormoon).

Probleem is alleen dat ongeveer 50% van de bevruchtingen binnen de 2 dagen mislopen en de meeste vrouwen het niet merken. Ze worden gewoon ongesteld. Volgens mijn gyne, als je alle maanden een dag voor je NOD zou testen zou iedereen ooit wel eens positief testen en toch ongesteld worden.

Hoe dan ook, wil je niet ongerust maken, want ondertussen is het al donderdag en ben je dus al een dag overtijd.
Dus ik zou zeggen, alvast een proficiat! (mijn oudste was ook zo een superlicht lijntje, maar die loopt er ook al bijna 3 jaar rond)

Link naar deze reactie
11/05/2007 @ 09:12
sil

hallo dames,

het is nu vrijdag en ik heb nog mijn ongy niet.
ik merk nu wel dat als ik smorgens wakker wordt eerst heel snel na de wc moet om te plassen.
ik heb dan zo'n druk op de blaas en dat is de zelfde druk als bij mijn eerste 2 zwangerschappen en pijn in de onderrug.
deze klachten had ik dus in bijde zwangerschappen.
ik ga denk ik maar nog eens een test halen.
en kijken wat daar uit komt.
ik laat het jullie weten.

groetjes sil.

Link naar deze reactie
12/05/2007 @ 09:26
Mama van 2 meiden

Hoi allemaal!

Ik zit ook in zo'n soort situatie... Ik ben getrouwd en samen hebben we al 2 meisje (3 en 1). Tja, en in het heetst van de strijd even geen condoom gebruikt (was ook nog niet aan de pil omdat ik net gestopt ben met de borstvoeding)... DOM! Maar het zal toch niet? Ik heb wel een test gedaan, maar die bleek negatief. Geen last ergens van, maar ik ben wel ontzettend moe. En eerlijk gezegd komt een derde kindje nu niet heel erg goed uit (mijn man heeft net een nieuwe baan)... En mijn man krijgt de schrik van zijn leven als het zo is... Hij vindt 2 kindjes prima. Maar voor mij heeft altijd vast gestaan dat ik nog graag een derde kindje wens... Dus als het zo is dan is het zo. Over een evt. zwangerschap afbreken moet ik niet denken, want ook al is het ongepland, het zal zeker niet ongewenst zijn. We zijn allebei volwassen en dan moeten we onze verantwoordelijkheden maar nemen. Ook al is de timing nu dan niet zo perfect... En ach, we wachten maar even af en als het zo is dan zal mijn man ook wel aan het idee wennen (daar ga ik van uit, hem kennende!)
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]