< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » buikslapers?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
07/05/2007 @ 14:37
Saar & Sibeke

Online Status Bekijk profiel
Hallo,

Zijn er hier babietjes die op de buik slapen? En laten jullie je babietjes dan ook 's nachts op de buik slapen?

Hier heb ik een kleintje dat maar goed en rustig slaapt op de buik.
Overdag laat ik haar dus op haar buik slapen, omdat ik er heel de tijd bij ben, maar 's nachts durf ik dat niet.

Natuurlijk slaapt ze 's nachts dan niet zo rustig.

sarah

Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 17:08
Debby

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hier is nog al een topic over.
Die van ons slaapt overdag ook alleen maar op zijn buik. 's Nachts voorlopig nog op zijn rug omdat dat nu nog goed gaat. Hoewel, de laatste 2 dagen slaapt hij niet meer door, dus misschien gaan we toch wel proberen om hem op zijn buik te laten slapen.
We hebben wel zo'n Angelcare babyfoon-bewegingssensor, dus ergens zijn we wel gerust. En hij houdt zijn hoofdje goed opzij.

Ik heb van Chicco wel al zo'n soort kussentjes gezien, ongeveer 37x26 en een paar cm dik met gaten in, zodat de baby toch kan blijven ademen moest zijn/haar gezichtje toch vlak in het kussen liggen. Misschien daar eens naar kijken als je zo geruster bent?

[Laatst gewijzigd door Debby - 07/05/2007 @ 17:08] - Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 17:11
sas

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
DElaatste 2 hebben bij mij alleen maar op hun buik gelegen.Ze slapen gewoon niet op hun rug.

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 12:00
marijke1986

Online Status Bekijk profiel
mijn dochtertje sliep tot iets meer als een maand bij ons op de kamer en we lieten haar dan ook lekker op haar buikje slapen ze sliep dan wel naast ons bed in haar wiegje.
Toen ze op haar eigen kamertje sliep legde ik haar op der rug vond ze toen geen probleem

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]