[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/05/2007 @ 14:54 katja | Hallo, Hou oud waren jullie kindjes als ze beginnen doorslapen zijn. Ik lees van sommige dat hun kindje pas 5w zijn als ze al doorslapen. Nio is nu bijna 10w en hij slaapt van 22u tot 5u. Het probleem is dat hij vasthangt aan die 5u. Ook al geef ik zijn flesje pas om 23u, hij slaapt niet langer. Ik heb de eerste 8 weken wel uitsluitend BV gegeven. Hij krijgt nog maar 2 weken uitsluitend flesvoeding. En hij krijgt momenteel flesjes van 125 ml en drinkt die zelfs meestal nog niet leeg! |
| 08/05/2007 @ 08:11 katja | Debby Nio krijgt ook 5 flesjes. Nu krijgt hij al een paar dagen 's avonds een flesje van 150 ml en dat drinkt hij zo goed als leeg. Maar overdag wil hij niet veel drinken. Maar hij komt goed bij, dus ik probeer me niet teveel zorgen te maken. |
| 08/05/2007 @ 09:04 Bien | Mijn dochtertje sliep vanaf dat ze 3 maanden was van half 9 tot 9 uur ´s ochtends. Voor die tijd was ze telkens tussen 2 en 5 uur. 1 keer wakker om te eten. En zomaar van de ene op de andere dag sliep ze door. Ze heeft nooit een voeding om 23.00 uur gehad. Haar laatste voeding kreeg ze om 8.30 uur. Dit omdat ik liever ´s nachts om 2 of om 3 uur keer opstond ipv ´s ochtends vroeg tussen 5 en 6 (om 7 is de andere wakker). Ik heb dus ook geluk met haar. De 1e van mij sliep vanaf 7 weken van 23.00 uur tot 7 uur ´s ochtends en heeft tot 6 maanden om 23.00 uur nog een fles gehad. Elk kind is anders hé |
| 08/05/2007 @ 12:30 marijke1986 ![]() | mijn dochertje was ook 3 weken oud toen ze doorsliep |
| 08/05/2007 @ 12:47 marina ![]() | mijn dochter was 7 maand toen ze pas begon door te slapen ik hoop dat mijn 2de kindje een betere slaper is ![]() groetjes marina |
| 09/05/2007 @ 21:11 janne ![]() | En mijn dochtertje is 9,5 maand, en slaapt nog steeds niet door. Ze heeft nog altijd een nachtvoeding nodig. Tja, wat doe je eraan hé? |
[Reageer]

doorslapen