< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » doorslapen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
07/05/2007 @ 14:54
katja

Online Status
Hallo,
Hou oud waren jullie kindjes als ze beginnen doorslapen zijn. Ik lees van sommige dat hun kindje pas 5w zijn als ze al doorslapen. Nio is nu bijna 10w en hij slaapt van 22u tot 5u. Het probleem is dat hij vasthangt aan die 5u. Ook al geef ik zijn flesje pas om 23u, hij slaapt niet langer.
Ik heb de eerste 8 weken wel uitsluitend BV gegeven. Hij krijgt nog maar 2 weken uitsluitend flesvoeding. En hij krijgt momenteel flesjes van 125 ml en drinkt die zelfs meestal nog niet leeg!

Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 17:12
Debby

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ons ventje is net een paar dagen ouder dan die van jou. Vorige week heeft hij ook nachten van 7 uur geslapen, maar sinds 2 nachten houdt hij het niet langer vol dan 4 uur. Wel jammer natuurlijk, maar hij zal zelf wel aangeven wanneer hij klaar is om door te slapen. Voorlopig moet ik nog niet werken, dus is het niet erg.

Hoeveel flesjes krijgt jouw zoontje dan? Die van ons krijgt 5 flesjes van 170ml en die zijn meestal wel uit.

Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 17:54
mellie

mijn zoontje valt er net tussen in

hij slaapt inderdaad al door van 6weken, sindsdien staat hij op 5voedingen van 150cc, heb gn borstvoeding gegeven

hij slaapt van 21u30 tot 7u30 en soms moet ik hem zelfs wakker maken, tja ik ben bij de gelukkige, maar van jullie zal da ook nog wel komen hoor, want van ons was het ook de ene op de andere nacht,..

groetjes

Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 18:40

Online Status Bekijk profiel
Hallo,

ben mij ook aan het afvragen wanneer onze meid zal doorslapen. Nu geef borstvoeding en momenteel laat ze zo'n 5 a 5en een half uur tussen haar laatste en eerste voeding. Meestal rond 22uur voeding en dan rond 3 uur30 terug. Alles op zijn tijd zeggen ze. Maar Katja ik hoop net als jij dat het niet lang meer duurt.

Groetjes Peggy.

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 08:11
katja

Online Status
Debby
Nio krijgt ook 5 flesjes. Nu krijgt hij al een paar dagen 's avonds een flesje van 150 ml en dat drinkt hij zo goed als leeg. Maar overdag wil hij niet veel drinken. Maar hij komt goed bij, dus ik probeer me niet teveel zorgen te maken.

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 08:55
laura1979

Hoi,

Ja ik was echt een gelukkige Aron sliep de nacht door van 23.00 uur to 8.00 uur toen hij 3 weken oud was. Nu heb ik natuurlijk nog meer geluk hij slaap nu nog en is gister om 20.30 uur naar bed gegaan.

Groetjes,

Laura

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 09:04
Bien

Mijn dochtertje sliep vanaf dat ze 3 maanden was van half 9 tot 9 uur ´s ochtends. Voor die tijd was ze telkens tussen 2 en 5 uur. 1 keer wakker om te eten.
En zomaar van de ene op de andere dag sliep ze door.
Ze heeft nooit een voeding om 23.00 uur gehad. Haar laatste voeding kreeg ze om 8.30 uur. Dit omdat ik liever ´s nachts om 2 of om 3 uur keer opstond ipv ´s ochtends vroeg tussen 5 en 6 (om 7 is de andere wakker).
Ik heb dus ook geluk met haar. De 1e van mij sliep vanaf 7 weken van 23.00 uur tot 7 uur ´s ochtends en heeft tot 6 maanden om 23.00 uur nog een fles gehad.
Elk kind is anders hé
Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 12:24
Saar & Sibeke

Amai dames,

jullie hebben allemaal goeie slapertjes hoor! zelfs degene die nog 1 keer komen, ze zijn nog maar een paar weken oud hé.

Mijn dochtertje is nu 6,5 wk oud en krijgt een voeding om 22u30, komt dan terug rond 2u-2u30 en dan terug rond 5u45-6u15.

Ik geef ook bv en door reflux mag ik haar niet onmiddellijk terug neerleggen, dus die voedingen nemen dan ook nog eens 3 kwartier in beslag.
En na de voeding van rond 6u moet ik niet meer slapen, want even later komt mijn zoontje wakker :)

Verder heb ik een man die zelfstandig is, en al 2 wk rond 5u30 opstaat om te gaan werken.

dus veel slapen kan ik niet doen hé...

Maar het zal wel beteren zeker... ooit... hopelijk... liever een beetje sneller dan laat...

groetjes
Sarah

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 12:30
marijke1986

mijn dochertje was ook 3 weken oud toen ze doorsliep

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 12:47
marina

mijn dochter was 7 maand toen ze pas begon door te slapen
ik hoop dat mijn 2de kindje een betere slaper is

groetjes marina

Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 07:15

Onzen Dante moest ik steeds om de 3 u voeden en sinds 5 weken sliep hij af en toe 5 u aan één stuk. Nu is dat soms al 6.5 u dus maar helaas nog niet elke nacht dus elke avond is het bij ons een verrassiung wanneer hij weer wakker gaat zijn. Afgelopen nacht kreeg hij zen laatste voeding ( nu om de 4 u ) 23 u en sliep hij tot 5 u.
Zeker niet wakker maken want dat deed ik in het begin omdat ik ongerust was dat hij niet genoeg voeding kreeg maar intussen weet ik wel dat hij zal wenen als hij honger heeft. Dus vanaf 5 weken is het mogelijk dat ze 5 u slapen dus op de goeie weg zijn om een nachtje door te doen ( 8 u bedoel ik dan en hoop ik ! )

groetjes

Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 14:13
Chantal1980

Hallo

Robin sliep met 13 weken door.
22uur de laatste fles en rond zes uur de eerste.

Robin is dan uitgeslapen. na de fles van zes uur gaat hij met mama knuffelen en kletsen en dan in de box spelen. Om 8uur gaat hij weer zijn bed in. 6uur best vroeg!

Groetjes Chantal

Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 21:11
janne

Online Status Stuur bericht
En mijn dochtertje is 9,5 maand, en slaapt nog steeds niet door. Ze heeft nog altijd een nachtvoeding nodig.
Tja, wat doe je eraan hé?
Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 10:26
Shiwa

Hoi,

Ik heb ook uitslapers!
Mijn dochter sliep op 9 weken door!
Van 22:00 uur tot 9:00 uur en mijn zoontje sliep op 7 weken door! Van 22:00 uur tot half 9!
Als ze eerder dan half 9 wakker worden is dant vroeg bij ons!
Tegenwoordig gaan ze er om half 8 en 8 uur in!
Heerlijke rust!
En dan ook nog eens slapen tussen 1 en 3!
Ik ben dus een uitgeruste moeder!
Soms wel lastig want als mijn dochter naar de peuterschool gaat dan moet ze wel wakker gemaakt worden!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]