< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De bevalling en erna... » slijmprop verloren wanneer bevallen?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De bevalling en erna...
slijmprop verloren wanneer bevallen?
08/05/2007 @ 11:00
Rian

Online Status
Hallo allemaal,

Ik ben nu 40w. en 4d. zwanger en ben net mijn slijmprop verloren (bloed+veel slijm) behalve wat krampjes de afgelopen nacht en dag geen tekenen van start bevalling.

Bij wie zette de bevalling snel na het verlies van slijmprop door? en verloren jullie eerst vruchtwater of begon het direct met weeen?

Je mag toch nog wel in bad dit mag toch alleen niet meer als de vliezen zijn gebroken??

Groet Rian

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 11:01
melissa

Online Status Bekijk profiel
meestal tussen nu en 2 weken maar aangezien jij al over de 40w ben zal het geen 2 weken meer duren

gr

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 11:32
dolfijn7

Online Status
Ik verloor bij m`n dochter ook met 40,4 m`n slijmprop en ben met 40,6 bevllen.
Dus duurde ietsje langer maar meestal is het wel een beginnetje dacht ik.
En zeker als je al over datum bent, maar nu verlies ik al een weekje slijm met af en toe wat bloed en er is nog niets te bekennne ja voorween en harde buiken.
Maar niet doorzetten he!

Groetjes Dolfijntje.

Vermoedelijke bevalling op 11/05/2007.
Al 127 weken zwanger (317.66% ver), nog 87 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 11:46
Joyce1982

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
mijn moeder is bij 3 van haar 4 kinderen de slijmprop verloren en de dag na het verlies van de slijmprop is ze bevallen...

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 13:28
Loesje

Online Status
Hallo,

Ik ben bij mijn dochter 's avonds de slijmprop verloren en de nacht daarop had ik wat regelmatige buikkrampen (weeen, maar ik vond ze niet heftig genoeg aanvoelen). 's Morgens scheurden de vliezen, bleek ik al 3 cm onstluiting te hebben en 's middags is ze geboren.
Maar bij elke persoon gaat het natuurlijk weer anders.

Ja, je mag nog in bad zitten. Pas als de vliezen gebroken zijn, mag het niet meer. Dan mag je nog wel onder de douche gaan staan.

Groetjes en succes,
Loesje

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 14:58
An

Mag je nog vrijen als je je slijmprop verloren hebt?

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 16:32
imre

hoi,

ik ben de dag na het verliezen van de slijmprop bevallen, ik heb op zaterdag de prop verloren en de nacht van zaterdag op zondag zijn mijn vliezen gebroken.

ja je mag nog gewoon in bad hoor, als je vliezen zijn gebroken en je kindje is niet ingedaald mag je niet in bad.

ik hoop voor je dat het doorzet! veel succes

Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 13:00

Ik hoop dat je ondertussen al bevallen bent...
Ik ben mijn slijmprop verloren terwijl ik al lichte weeën had... 5 uur later was onze pruts er al

Maar zoals melissa zegt, het kan soms nog 2 weken duren....

zo lang je vliezen nog niet gebroken zijn en je hebt nog geen opening is vrijen en in bad gaan geen probleem hoor dacht ik

Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 13:08
ikke

Dames,

Het verlies van de slijmprop is niet altijd een teken van een nakende bevalling.
Mijn slijmprop heb ik verloren op 30 mei 2006 en ben pas bevallen op 29 Juli 2006, ik liep 11 dagen overtijd.
Dus, het kan nog alle kanten op.
Succes.
Groetjes,
Iris.
Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 14:28
leen

Online Status Bekijk profiel
Bij iedereen is dat dus verschillend. Ik heb zo rond een uur of 16u mijn slijmprop verloren en ben bevallen 's nachts om 01u19.
Veel succes alleszins.

Link naar deze reactie
16/05/2007 @ 11:28
ik

hoi

ik ben van mijn eerste kindje de slijmprop verloren met 38 weken en ik ben toen bevallen met 39 weken en 2 dagen.

bij mijn 2e ben ik de slijmprop helemaal niet verloren maar ik moet er wel bij zeggen dat ik ook ben ingeleid met 38 weken. en die is ook 2 1/2 uur na het aanleggen van het infuus geboren.

groeten ik
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]