< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » Hoe vlug mag men weer zwanger worden?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
Hoe vlug mag men weer zwanger worden?
08/05/2007 @ 13:43
Joke

Online Status
Hoi!

Ik ben sinds 15/02 mama van onze 2e spruit en wij kijken nu al uit naar onze 3e spruit. Mag en kan dit zo vlug na elkaar of is het medisch gezien beter een tijd tussen te laten?

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 14:08
Marleen

Ze zeggen altijd 9 maanden zwanger 9 maanden ontzwangeren
Dan zou je hormoonhuishouden weer op normale peil zijn
Uiteindelijk zou je het zelf moeten weten. Maar zou het niet enorm zwaar zijn 3 kinderen onder de 4 thuis. Ik denk dat ik zelf zou wachten tot de oudste naar school toe gaat
Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 14:46
ik

Medisch gezien is het beter om even te wachten maar de keus is aan jou he?
Het komt vaker voor dat er binnen 1 jaar 2 baby's komen dus tuurlijk kan het maar of het heel goed is voor jezelf blijft de vraag en daarover verschillen de meningen!
Ik zou zelf op zijn minst 9 maanden wachten, maar kan me best voorstellen dat sommige snel achter elkaar hun kindjes willen.
Aan je banner te zien heb je de keus eigenlijk al gemaakt??
Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 15:05

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Je 'mag' gerust direct terug zwanger worden maar het is maar de vraag hoe je lichaam daarop reageert. Als je zelf voelt dat je lichaam het aankan denk ik niet dat er een probleem is maar je weet natuurlijk nooit op voorhand hoe zwaar/makkelijk dat deze zwangerschap wordt.
Voor de kindjes zelf zou het natuurlijk ook leuk zijn , zo hebben ze veel aan elkaar.
Ik meen ook eens gelezen te hebben dat je lichaam negen maand nodig heeft om ontzwangerd te zijn ( zoals hier al eens stond) maar uiteindelijk moet je toch zelf weten wat je aankan.
succes

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 16:36
Esther en K3

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Het is een flinke aanslag op je lijf, maar je 'mag' alles hoor! Wij zijn er na de bevalling van de tweede ook meteen weer voor gegaan en in de tweede cyclus was het weer raak! Wij hebben straks dus ook drie kids onder de drieenhalf!

Liefs Esther
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]