Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/05/2007 @ 16:37 AM | Debby, ik heb een paar weken geleden (was toen 15 weken en een beetje) een moedervlek laten wegnemen met plaatselijke verdoving, kon helemaal geen kwaad volgens mijn gyn en volgend de huidarts. Vraag voor een minimale verdoving en dan zou dat wel moeten lukken denk ik... Groetjes, An |
| 03/06/2007 @ 08:09 Debby Moritz | Bedankt allemaal voor jullie reactie. Tot op heden houd de vulling in mijn kies het nog. Ik voel het af en toe nog wel maar de pijn is een stuk minder. Mocht ik alsnog last gaan krijgen dan ga ik toch die zenuwbehandeling aan met een minimale verdoving. Gisteren weer een andere bezorgdheid erbij gekregen. Mijn dochtertje van 2 had ineens hoge koorts de artsenpost zei dat ik moest letten op vlekjes want ze zou wel eens rode hond ofzo kunnen krijgen. Tot op heden heeft ze geen vlekjes en de koorts is gezakt. Rode hond is volgens mij erg gevaarlijk voor zwangere vrouwen, ik ben vroeger wel ingeent volgens mij en wellicht is het alleen gevaarlijk de eerste 3 maanden van de zwangerschap, heeft iemand daar ervaring mee? |
| 06/06/2007 @ 12:50 Debby Moritz | L en C Van harte gefeliciteerd met jullie zoontjes. Ik ben erg benieuwd hoe de keizersnee is gegaan. Viel het mee of tegen en klopt het dat je dan de eerste weken niets tot weinig mag/kan doen? Heel veel geluk samen. |
| 24/06/2007 @ 18:42 sascha ![]() | L. Gefeliciteerd met je zoontjes! Wat een prachtventjes zeg! Geniet er maar lekker van en doe rustig aan he! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

In verwachting van tweeling