< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » Toch een miskraam...

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
Toch een miskraam...
08/06/2007 @ 16:58
Anne

Hoi dieltje:

Ze weten niet waar het aan ligt. Ze zijn wel een algemeen onderzoek aan het doen om te kijken hoe een miskraam kan ontstaan en misschien voorkomen kan worden en daar gaan we aan meedoen. We weten er nog niet zoveel van en in juli hebben we er een gesprek over wat het allemaal inhoudt en natuurlijk de controlecheck van de curretage. Ze zeggen min of meer dat we gewoon pech hebben gehad...daar komt het op neer. Hoe gaat het eigenlijk met jouw? Hoe is het bij jouw allemaal verlopen als ik vragen mag? Fijn weekend natuurlijk ook voor jouw en je partner.
Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 22:51

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Anne,
Nou je dat kun je zeker zeggen wat een pech!!!
Verschrikkelijk gewoon!!!

Ik heb mijn verhaal over de miskraam op mijn profiel staan.
Het is zo een lap tekst,en dat heb ik geschreven net na de miskraam dus daar was het nog erg vers!!!
Dus als je wilt mag je dat lezen.

Vind het nog steeds wel erg moeilijk maar ik wil ook weer erg graag verder.
Mijn drive voor een beebje is er alleem naar grote van geworden alleen gaat het zwanger worden bij mij niet zo makkelijk.
Maar ja we zien het allemaal wel weer.

Sterkte meis, en ik hoop voor je dat ze er achter komen waardoor het is gekomen zodat ze het met een pilletje kunnen oplossen!!!

Bye bye

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 21:21
Anne

Hoi dieltje:

Allereerst gefeliciteerd met je aankomende trouwdag!. Heb je al een jurk uitgezocht? In ieder geval ik heb je profiel gelezen en have mercy het is niet niks wat jullie hebben meegemaakt. In ieder geval voor in de toekomst komt het allemaal wel weer goed en je zult zien dat je over onbeperkte tijd ook een mooi/klein baby'tje van jezelf zult genieten en ik ook hopelijk ook some day.
Groetjes en doe het rustig aan.
Link naar deze reactie
11/06/2007 @ 12:14

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dankje Anne.
Ja ja de jurk ligt al bijna klaar,nog effe een keer door passen en dan mag ik'm mee nemen!!!

Ja een miskraamm kan op allerlei manieren gaan he!!
Laten we hopen dat we dat nooit meer mee maken en we een gezond wezentje mogen verwachten!!!
We wachten het geduldig af!!!

Succes meid!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]