Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/06/2007 @ 16:58 Anne | Hoi dieltje: Ze weten niet waar het aan ligt. Ze zijn wel een algemeen onderzoek aan het doen om te kijken hoe een miskraam kan ontstaan en misschien voorkomen kan worden en daar gaan we aan meedoen. We weten er nog niet zoveel van en in juli hebben we er een gesprek over wat het allemaal inhoudt en natuurlijk de controlecheck van de curretage. Ze zeggen min of meer dat we gewoon pech hebben gehad...daar komt het op neer. Hoe gaat het eigenlijk met jouw? Hoe is het bij jouw allemaal verlopen als ik vragen mag? Fijn weekend natuurlijk ook voor jouw en je partner . |
| 09/06/2007 @ 21:21 Anne | Hoi dieltje: Allereerst gefeliciteerd met je aankomende trouwdag! . Heb je al een jurk uitgezocht? In ieder geval ik heb je profiel gelezen en have mercy het is niet niks wat jullie hebben meegemaakt. In ieder geval voor in de toekomst komt het allemaal wel weer goed en je zult zien dat je over onbeperkte tijd ook een mooi/klein baby'tje van jezelf zult genieten en ik ook hopelijk ook some day.Groetjes en doe het rustig aan. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Toch een miskraam...
.