[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/05/2007 @ 17:15 Leentje | Heykes Ik zit met een vraagje ivm met het slaappatroon van onze dochter, net 10 maanden geworden. Het is een schat van een meid, braaf maar met een eigen willetje...ook wat het slapen betreft. Ze slaapt de nachten goed door maar voor ze in slaap valt! Ze is echter altijd een slechte slaper geweest, maar de laatste maand moeten we een 3tal keer in de week nette lakens leggen omdat onze juffrouw om 20 uur geen zin heeft om gaan te slapen en dan huilt (pet) ze zo lang tot ze haar fles teruggeeft. We hebben proberen om de 5 of 10 min naar haar toe te gaan, niets te zeggen, tutje en wat aaikes te geven...niets helpt en we hebben al vanalles geprobeerd. Ze is van 8 uur wakker, slaapt de hele dag max 1uurtje en zit uiteindeleijk na uurtje scéne bij ons om 11 uur nog tv te kijken, heel braafjes. Weet iemand raad? Of gaat dit veranderen naarmate ze ouder word? Ze heeft toch meer slaap nodig of niet? Alvast bedankt!! Groetekes |
| 09/05/2007 @ 14:09 Leentje | Heykes Bendankt Sanne voor de goede raad! Maken hier ongeveer van hetzelfde schema gebruik, proberen zo aan te houden en inderdaad misschien wat sneller tutje gaan geven. Voel me wat gesteund wetende dat er nog van die wakkere babytjes zijn die slapen blijkbaar tijdverlies vinden ![]() groetjes |
| 09/05/2007 @ 15:03 Leentje | Hey chantal, Bedankt! Zal een zware taak worden en heb er een beetje bang voor, zeker omdat ze zo boos word dat ze haar flesje teruggeeft. Maar het is waarschijnlijk net zoals je zegt, ze is het gewoon dan uit haar bedje gehaald te worden en weet dat ze hoe dan ook wint. Ik ga er vanavond mee van start gaan! Tot een half uur toe laten weten...gaat tanden bijten zijn maar is zeker en vast het proberen waard! Zoals het nu gaat heeft ze ook niet voldoende rust, is toch belangrijk voor haar gezondheid en de onze ![]() Groetjes |
[Reageer]

Moeilijke slaapster

als ik geen badje doe, leg ik hem op het grote bed, lekker insmeren met vette zalf (hij heeft eczeem) krijgt dus een soort massage, en dan pyama aan etc......hij begrijpt dan dat het echt tijd is dat hij naar zijn bedje gaat om de nacht in te gaan...misschien een idee? Die van mij slaapt ook overdag niet veel. In totaal 2 uurtjes of als ik geluk heb 2 1/2 uur....resultaat..chagerijnig na 18u (ondanks hij daarvoor net half uurtje heeft geslapen)
en heb er een beetje bang voor, zeker omdat ze zo boos word dat ze haar flesje teruggeeft. Maar het is waarschijnlijk net zoals je zegt, ze is het gewoon dan uit haar bedje gehaald te worden en weet dat ze hoe dan ook wint.