[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/05/2007 @ 18:12 kaat | Dag Pégi, ik hoop voor jouw dat je vlug 'prijs' hebt. Ik ben begin januari gestopt met de pil en nog steeds niets, het gaat zelfs moeizaam. Ik kreeg mijn regels niet en heb dan clomid kuur gedaan. Nog geen effect, heb nu eerste primolut kuur achter de rug en van dag 3-7 moet ik terug clomid nemen. Eind mei dan terug naar gynae. Het is dus een ganse weg. Maar het meeste deel dacht ik is de eerste 6 maand zwanger. Er zijn slechts een paar uitzonderingen (zoals ik) die moeilijk zwanger raken. Alvast veel succes, ik duim voor u, Kaat |
| 08/05/2007 @ 18:25 kaat | Dag Lucienne, ik heb zeker geen overgewicht, heb een normaal BMI. Ik maak geen eitje aan zegt gynae. Dus eerst Clomid moeten nemen om eisprong uit te lokken, zonder succes. Moet nu Primolut nemen om mijn regels te laten doorkomen en dan tijdens regels Clomid om eitje te doen rijpen. Hopelijk lukt het nu en heeft het minstens succes, ik hoop dat ik een eitje aanmaak, dan ben ik tenminste vruchtbaar. Het blijft afwachten. Iedereen zegt me: je moet daar niet zoveel mee bezig zijn, maar das makkelijk praten.... ![]() Ik verlang echt naar een kindje... Grtz |
| 08/05/2007 @ 18:32 kaat | Bedankt Lucienne, leuk om te horen dat je met me meeleeft! ![]() |
[Reageer]

Menes vanaf mei 2007