< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » vruchtbare dagen, lang :s

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
vruchtbare dagen, lang :s
08/05/2007 @ 21:08
stefanie27

Online Status Bekijk profiel
ik gebruik altijd ovulatie testen om te kijken wanneer mijn vruchtbare dagen zijn.ik test nu al 6 dagen dat ik vruchtbaar ben elke keer 2 streepjes, vind het niet erg maar heb het niet eerder mee gemaakt, heb zelfs de test op de dag nog een keer gedaan om te kijken of het echt zo is en ja dus. heeft iemand dit ook al eens meegemaakt?

groetjes stefanie

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 21:26

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

wat apart.. kan het niet zijn dat je al zwanger bent?!

Liefs Elina

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 21:29

hoi hoi eindelijk iemand die tegelijkertijd met mij op de site zit.k ben ook bezig geweest met die stripjes bij mij elke x neg van dag 7 tm 14 k hoop dat k mn ei later heb en dan toch rond de 28ste dag eigenlijk ongesteld worden.hoop natuurlijk dat k dan zwanger ben. met die teststripjes moet t lijntje donkerder of even donker zijn als de testlijn lichter is geen ovulatie hoop dat je dr wat aan hebt ga je voor de 1e of......

gr pukkel
Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 21:30

is de tweede streep wel net zo donker of donkerder dan de test streep? als het niet het geval is, is de ovulatie test niet positief...
als het wel het geval is, zou ik misschien maar een zwangerschaps testje gaan doen!

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 21:32

hoi pukkel,
wanneer heb je normaal je eisprong? ik had het meestal tussen de 18-21 dag... met een cyclus van 28-34dagen.
ben je altijd regelmatig, hoe lang is je cyclus normaal? en hoe lang ben je al van de pil?

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 21:43

hoi anouk

mn cyclus is altijd 28 of 29 dgn
we hebben al een dochtertje van 2jaar en toen was k bij poging 1 zwanger had toen mn ei rond de 12e dag
nu weet k t niet
de ovutest gedaan van dag7 tm 14 elke x neg dus helpppppppp
Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 21:46

hoi
enne k gebruik al anderhalf jaar geen pil meer ben daar altijd zo van slag van dus daar kan t dan ook niet aan liggen toch? k snap dr niks meer van

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 21:48
stefanie27

Online Status Bekijk profiel
wat ik zo vreemd vind als ik zo'n test doe en het is niet mijn vruchtbare dag dan is er maar 1 streep te zien, zit ik in de vruchtbare dagen dan zie ik een 2e streep de ene dag iets lichter de andere dag donkerder vandaag is het nog wel iets lichter als de 1e streep maar goed zichtbaar.
mij is gezegd zodra je een 2e streep ziet dan zit je of in of tegen je vruchtbare dagen aan.
we zijn pas echt deze maand begonnen, en niet echt meteen na dat mijn ongesteldheid was afgelopen mocht het deze ronde niets worden dan ga ik meteen na de laatste dag om de dag klussen

Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 10:04

hoi pukkel, waarschijnlijk is je eisprong deze maand gewoon wat later, je moet er wel rekening mee houden dat je cyclus dus ook langer word dan...het aantal dagen tussen je ei en je ongi is meestal het zelfde.
bij sommige vrouwen werken trouwens de ovulatie testjes niet, dan moet je gaan temp... of doe je dat al? ik deed toen altijd allenbij, plus dat ik altijd mijn eisprong voelde, maar gewoon voor de zekerheid.

stefanie, ik heb dat ook een keer gehad met de ovulatie testjes, dat ie een week voor mijn ei al een lichter tweede streep kreeg...was geloof ik de laatste keer, dus je moet gewoon geduld hebben, hij is pas positief al de tweede streep net zo donker of donkerder is dan de test streep! succes!

[Laatst gewijzigd door Anouk - 09/05/2007 @ 10:06] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]