< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » zaad kwaliteit,

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
08/05/2007 @ 21:09
stefanie27

Online Status Bekijk profiel
sorry voor deze vraag zal vast al veel vaker voorbij zijn gekomen.
maar klopt het dat het beter is om om de dag gemeenschap te hebben met elkaar tijdens de vruchtbare dagen? dat het zaad dan beter van kwaliteit is? of is elke dag ook goed

alvast bedankt voor jullie antwoorden

groetjes stefanie

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 21:30
Mammie-D

Online Status Stuur bericht
Klopt helemaal wat je zegt. Om de dag klussen dus, veel plezier

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 21:30

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Stefanie,

Wij deden het vanaf dat ik ongesteld was geweest om de dag en in de vruchtbare periode ook om de dag of elke dag.
Ze zeggen dat als je elke dag seks hebt de kwaliteit achteruit gaat.
De maand dat ik zwanger raakte hebben we het ook niet elke dag gedaan.
Als je een tip mag geven(ik weet niet hoelang je cyclus is) gewoon proberen om de hele maand om de dag seks te hebben.. zo vergroot je je kansen. Het komt niet altijd lekker uit.. maar hoe eerde je zwanger bent hoe eerder je weer lekker kan seksen wanneer je het zelf wilt:)

Succes!

Liefs Elina

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 21:35

wij hebben het steeds om de dag gedaan, mijn eisprong viel toen op en dag na dat we het al hadden gedaan, toen hebben we ook gewoon op die dag gedaan...

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 21:44
stefanie27

Online Status Bekijk profiel
dank je wel voor jullie antwoord! gisteren hadden we het gedaan dan morgen maar weer, ben morgen lekker vrij maar mannetje moet middag en avond werken en is dus pas laat thuis, als ik al lig te slapen dan morgenochtend maar weer proberen, ben benieuwd

Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 13:18

mijn gyn heeft gezegd dat je om de dag het best kunt klussen, elke dag is niet goed voor zaadkwaliteit, ze hebben ook tijd nodig om bij te komen zei ze...

Eline inderdaad is het waar dat als je zwanger bent niet meer rekening moet houden hoe je dan klust, maar spijtig genoeg loopt het niet altijd van een leien dakje... Hier hebben we de hoop opgegeven... Maar klussen doen we wel nog steeds als we goesting hebben... en dat is meestal om de dag, dus geen probleem

liefs els

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]