[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/05/2007 @ 10:07 Miekemuis | Dames, Zit een beetje met een dilemma, een beetje zorgen. Steeds vaker denken ik en mijn vriend aan zwanger worden. Sinds maart is spiraal verwijderd. We hebben nog niet echt bewust 'geprobeerd' dus ben ik niet zwanger. Mijn doel was eerder eerst flink af te vallen (ben toch zeker zo'n 20 kg te zwaar). Ik lees steeds meer berichten over hoe te zwaar zijn effect heeft op je vruchtbaarheid, op je cyclus enz enz... Ik heb nog nooit problemen gehad en voel zelfs altijd perfect mijn eisprong. De wens voor de boeleke wordt met de dag groter en dan denk ik misschien beter achteraf afvallen.... Iemand ervaring hiermee? Graag beetje advies of bedenkingen... Groetjes ![]() |
| 09/05/2007 @ 10:42 marjan | Hoi,ik ben officieel ook te zwaar. Toch ben ik gewoon zwanger geworden hoor! Het hoeft dus niet perse dat je cyclus dan in de war is. En als je ook je eisprong voelt en daarna keurig ongesteld wordt; is dat een heel groot pluspunt. Ik was voor mijn eerste zwangerschap 81 kilo bij 1,63. Nu ben ik van onze tweede zwanger en woog ik voor die tijd 83 kilo. En zie; het is dus wel gelukt! Sterkte en succes! Marjan |
| 12/09/2007 @ 19:38 jokske ![]() | Ik woog echt veel te veel en ben op 1 2 3 zwanger geworden. Dus normaal zou dat geen probleem moeten zijn, denk dat dat eigenlijk meer aan de cylus ligt. |
[Reageer]

Zwanger worden en te dik zijn

hoop dat het deze keer beter gaat. Hou me nog wel netjes aan me dieet en ben nu 8 kilo kwijt