[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/05/2007 @ 12:29 barbara | waarschijnlijk heeft je kleine last van een sprongetje, dan slapen ze opeens heel weinig of juist veel, en leren dan opeens allemaal dingetjes meestal duurd dat een weekje of 2, en dan komen ze wel weer in een goed ritme en krijgen hun goede humeur weer terug! dus nog ff volhouden |
| 10/05/2007 @ 08:33 inge | hallo allemaal, Hier eentje van 15,5 maanden die erom 20.00 in ligt en elke dag om 05.45 /06.00 op is, en ik krijg hem niet meer in slaap! heb van alles geprobeerd, een donker gordijn, een flesje, een schone broek, een zacht muziekje, maar nee hoor, niets helpt. Ik zou ook zo graag een keertje tot 07.00 slapen.. ![]() Wat mijn man en ik doen is zaterdag mag een van ons uitslapen en zondag de andere, anders kom je nooit meer aan je rust. Ik hoop Sanne dat die van jou weer wat meer in zijn ritme komt, het is soms gewoon heel zwaar he? Ik vind het ook moeilijk hoor om om 06.00 vrolijk te doen. groetjes, Inge |
[Reageer]

zo vroeg wakker en ik doodmoe

Maar da's ondertussen weer verleden tijd!

Ik denk dat ik er wel van opknap, want een baby is ontzettend leuk , maar met die sprongetjes kan je hem af en toe achter het behang plakken, dan laat hij je echt niet met rust...Ben benieuwd wanneer deze periode voorbij is (sprong) en dat hij weer lekker slaapt tot 07.30u