[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/05/2007 @ 10:25 | Hallo iedereen, Ik maak mij wat zorgen over het feit dat ik zo frequent moet plassen. Dit is vooral 's avonds zo (soms 3 keer op een kwartier tijd..). Ik had deze nacht wat pijn in mijn onderbuik, die uitstraalt naar de liezen, maar zou dat geen bandenpijn zijn of heb ik een blaasontsteking? Ik voel wel een druk onderaan in mijn buik hoor. Zeer raar. Ik moet normaal gezien 22 mei terug naar de gynaecoloog, zou ik eerder moeten terug gaan? Of wachten tot dan? Wat denken jullie? Gaat een blaasontsteking vanzelf over als het dat is? Ben nu ook wel niet geneigd om antibiotica te nemen... Groetjes van een ongeruste mama in spé |
| 10/05/2007 @ 17:58 Amélie | ja,als je bij plassen ,een drukkend gevoel krijgt,samentrekkend gevoel aan je vagina,constant moeten plassen en er komt amper eruit,da wijst uit op blaasontsteking ikheb da veel last van,wacht zeker niet te lang af,ga gewoon naar dokter,met urine in potje,afgeven,dan gaan ze je wel bellen ofwel (bij me kan da ook, binnengaan en dokter onderzoekt meteen met speciale papiertje in urine potje en ze kan al meteen zien of ik blaasontsteking heb, zo ja,dan krijg ik zakje poeder voor me, moet da gewoon één keer drinken ,tis al goeie raad,wacht niet te lang. SUCCES |
| 11/05/2007 @ 09:49 | Hallo allemaal, Bedankt voor de goede raad. Ben ondertussen bij de dokter geweest, het is idd een blaasontsteking. Heb medicatie gekregen en het is al beter.. Hopelijk blijft het weg nu.. Groetjes, Stefanie |
| 06/10/2007 @ 18:56 | @Baraniel: maak je niet te veel zorgen hoor, een blaasontsteking zal wel vlug genezen met een antibioticum. Ik moest ook antibiotica nemen. Over het vele drinken heeft je huisarts wel gelijk. Ik weet dat het niet makkelijk is, maar probeer toch 2 liter per dag te drinken hoor. Sterkte! Het gaat zo weer voorbij. Het zwanger zijn is voor mij ook allesbehalve een roze wolk geweest. Zelfs nu heb ik nog last van kwaaltjes, maar we krijgen iets moois in de plaats he. |
[Reageer]

Blaasontsteking??

.