[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/05/2007 @ 13:49 griet | Hallo, Ik heb via de kinderarts gehoord dat het ok is als een baby per kg lichaamsgewicht 150ml drinkt. MIjn zoontje is nu qua ontwikkelingsleeftijd ook ongeveer 5 weken (door vroeggeboorte). IK geef borstvoeding maar weeg hem nog af en toe (een overblijfsel van in de couveuse...). Hij drinkt ook 6 keer per dag, meestal tussen de 90 en de 120 per voeding. IK zou gewoon in de gaten houden hoeveel hij verzwaart. Als dit niet drastisch veel is per week, zou ik gewoon doordoen. MIsschien heeft je kindje tijdelijk meer melk nodig en zal dit met verloop van tijd wel weer verminderen. MIjn zoontje heeft vb tijdens de hitte ook veel meer gedronken (toen bijna 140 per voeding). Succes |
| 13/05/2007 @ 14:26 L | Mijn zoontje is van 6 april en drinkt nu 6x 120ml met 4 schepjes, maar hij drinkt zijn flesjes wel bijna nooit leeg. Blijkbaar is hij niet zo'n grote eter... Als jouw zoontje behoefte heeft aan wat meer voeding, zou ik me daar geen zorgen in maken hoor. Mij hebben ze altijd gezegd dat een baby zich niet snel zal overeten! Heeft jouw zoontje trouwens min of meer vaste eet-uren? Als ik mijn zoontje laat doen, laat hij overdag vaak 5u uur tussen zijn voedingen, maar dan komt hij niet aan voldoende voedingen per dag... Groetjes |
| 14/05/2007 @ 17:26 Natas | Hai, Mijn zoontje is nu 5,5 week oud en hij drinkt nu 6 voedingen van 135 ml van nutrilon voor de hongerige baby(120 ml water+ 4 schepjes voeding). Hij drinkt altijd zijn flesjes leeg binnen een kwartier. Maar nu lijkt het alsof hij meer wil drinken ik wil hem nu 6 voedingen van 150 ml gaan geven. weet iemand of dat kwaad kan? nu hij pas 5,5 week oud is. groetjes |
| 15/05/2007 @ 07:25 Sharon ![]() | op 5 weken gaf ik 8x per dag bv. Toen ik een week later 1 bv liet vervallen voor de fles dronk hij daarvan 120cc. |
| 27/05/2007 @ 20:29 | Hallo, hier ook zo'n grote drinker donderdag 5weken en komt niet meet toe met zijn 135ml met 4,5schepjes. Volgen K&G zit hij nu aan zijn max,mag hij dan niet meer? ik moet hem nu altijd minstens een half uur bezighouden of langer |
| 24/11/2008 @ 22:41 | veel eten Bas is nu 8 weekjes oud. Eerst gaf ik hem borstvoeding, maar hij kwam veel te weinig bij. Ik ben nu sinds 3 weken overschalkeld op Nutrilon. Normaal - volgens zijn gewicht - zou hij 5x 150 moeten drinken, maar hij drinkt 7x 150! Hij lijkt het echt nodig te hebben! 's Nachts dus 2 keer drinken... eerst sliep hij nochtans redelijk door. Ik denk dat ik toch best eens informeer of dit normaal is. Tenzij iemand me een goed antwoord kan geven... |
| 24/11/2008 @ 22:56 lolita ![]() | hier 6x 150 ml= 140 water en 4,5 schepjes poeder nan ar morgen naar kind en gezin x |
| 25/11/2008 @ 16:43 Eve ![]() | Aude is 25 dagen en drinkt 150 ml. Volgens k&g kan het zeker geen kwaad en mag ik zelfs nog meer geven als ze dat nodig moest hebben! |
| 27/11/2008 @ 18:55 lolita ![]() | geven nu 150 ml water en 5 schepjes poeder omda hij boven de 5 kg zit x |
[Reageer]

hoeveel drinkt jullie 5 weken oude baby?