< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Babynamen » wat vinden jullie hiervan?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Babynamen
wat vinden jullie hiervan?
09/05/2007 @ 13:05
Ille

Hoi
Wat vinden jullie van de naam Yasmine?(voor een meisje)
Klinkt hij niet te buitenlands?
Bedankt!
Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 14:06
ellen7

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
nee hoor, leuk. ik denk trouwens toch dat in onze multiculturele samenleving je al bijna niet meer kan praten over buitenlands klinken, maar ik begrijp wat je bedoelt, maar daar doet het mij niet 123 aan denken. dat heb ik dus met Aiden.. vind ik supermooi voor een jongen, maar mijn vriend vindt het te turks of marrokaans klinken..
gewoon doen dus.. lief maar ook vrouweijk!!
Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 14:50
Ille

Wat is jullie gevoel bij deze naam? Wij hebben er een "lief" gevoel bij. Wat bij jullie??
Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 14:52
Ille

Ellen, ik vind Aiden eerder Amerikaans klinken dan turks hoor. Maar wel zeer mooi dat moet ik zeggen. Heb je al kindjes? Ben eens benieuwd naar deze namen, zeker omdat Aiden al in de smaak valt.
Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 14:53
Itje

Online Status
Vind het een mooie naam.Bij mij komt bij het horen van deze naam het sprookje van Aladin boven ,de prinses heet in het verhaal ook Yasmine?

Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 14:57
ikke

Ik hoor toch gewoon liever Jasmijn dan Yasmine.......
Heb niets tegen het buitenlands klinken maar ik vind het gewoon mooier!
Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 17:27
ellen7

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
nee hier nog geen kindjes, we zijn nu hard aan het duimen voor de 1e.. tja ik hoorde die naam en was meteen verliefd.. voor een meije vind ik Romée heel mooi. daar zijn we het gelukkig wel over eens.
xx
Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 17:37
Tiwi

Online Status
Yasmine, erg mooi. Vrouwelijk en lief

Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 18:12

Online Status
hallo allemaal,

persoonlijk vindt ik het een gewone naam die zeker niet buitenlands klinkt en wat dn nog,
Wij zijn beide rasechte belgen en toch heeft onze oudste dochter een typisch turkse naam, namelijk FILIZ. Enkel als turken haar naam horen, spreken ze ons soms aan, maar er zijn weinig belgen die eraan dachten dat dit een buitenlandse naam kon zijn. Wij kregen veel positieve reacties. Onze jongste dochter noemt TSARINA, gewoon omdat we het mooi en speciaal vonden. Ik vind dat een naam echt wel uniek mag zijn, want is niet elk kindje uniek?

Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 11:45
Ille

Bedankt allemaal voor de reacties

Ellen, ik zal mee duimen. Ik weet niet hoelang jullie aan het proberen zijn maar bij ons waren 5 maanden voldoende dus geef niet op hé en vooral: blijf er rustig onder.
Ik moet wel toegeven, ik heb voor de laatste 2 maanden een ovulatietest gekocht (zodat het vooruitging) en toen veeééel geoefend.... Succes!

Nathalie, ook jij hebt speciale namen gekozen. Ik had ze nog nooit gehoord. Wel al Sarina maar nog niet met de "T" ervoor.

Groetjes
Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 12:55
Daan

Jasmijn is ook leuk...

Kus!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]