< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Babynamen » Welke naam past bij Xyliana?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Babynamen
Welke naam past bij Xyliana?
09/05/2007 @ 13:45

Xyliana was de eerste baby in België dat zo noemde en ook nu zou ik graag een originele naam hebben, maar dat is niet zo makkelijk.
Ik heb ook ondervonden dat je niet uniek kan blijven, dus ja... :-)
Nu hadden we voor een jongen Zano in ons hoofd en voor een meisje Aaliyah of Titiana... maar is dit wel mooi met xyliana?
Of heeft iemand andere ideeën?
Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 14:44
Ille

Je kan ook voor een compleet andere naam gaan, die niet rijmt of niets met de vorige naam te maken heeft. Er zijn zoveel speciale namen, je moet maar eens zoeken naar babynamen op het net. Succes gegarandeerd.

Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 15:56
Esther en K3

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Xyliana, mooie naam zeg!!!Mijn kids hebben ook de unieke namen! De naam Dariënne was al bijna 23 jaar gegeven en de naam Yashyra uberhaupt nog niet!!Voor 'nummer drie' hebben wij wederom zo'n unieke naam, we hebben zelf gewoon een beetje met letters gespeeld..! Dit zou ik jou ook willen aanraden hoor, als je van unieke namen houdt kun je het best een klank kiezen die je mooi vindt en het 'verbasteren' tot die ene unieke alleen-voor-mijn-kind-bestemde naam! Jij noemt bijv. Aaliyah, dan ga ik doordenken: Aaniyah - Aanyyah - Danyyah (daaniejjaa)??? Zo zou je ook aan een naam kunnen komen natuurlijk!Succes en laat het weten he!

Liefs Esther
Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 16:36

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik had van mijn vierde voor een meisje alyana maar ja het is een jongetje geworden

Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 16:52

Braelyn
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]