[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/05/2007 @ 18:02 boeleke | hoi moedertjes ben momenteel bijna 28weken en maak me toch wel wat zorgen. heb deze namiddag een hele tijd last gehad van serieuze buikpijn (buik spant precies op en dan beginnen er van die krampen in mijn hele buik - alsof ik me een serieuze indigestie gegeten heb); zijn dit nu die harde buiken waar men over spreekt (ik dacht toch dat die geen pijn mochten doen); voelde me echt serieus ongemakkelijk... ondertussen is het wel wat beter, maar die buik voelt nog niet ontspannen en heb nu ook erg last van brandend maagzuur hoop dat dit geen slecht teken is, hebben jullie hier ook last van??? |
| 01/06/2007 @ 20:05 | Hoi, Ik ben morgen 30 wkn., afgelopen weken ook erg veel harde buiken gehad terwijl ik toch echt rustig aan heb gedaan. Ik werd zelfs wakker van de pijnlijke harde buiken en de buiken werden nauwelijks zacht. Verder van ellende niet kunnen slapen en eten. Ik heb me een week zeer ellendig gevoeld. Volgens mijn verloskundige komt dit vaker voor in deze periode van de zwangerschap en is er ook niks meer aan te doen als een warme kruik. Ik heb contact opgenomen met mijn homeopaat en volgens hem is er wel degelijk wat aan te doen. Ik heb een recept voorgeschreven gekregen. EN, weg slapeloze nachten, minder harde buiken (niet pijnlijk meer), en terug eetlust. EN het kan totaal geen kwaad voor mijn kindje! Gr. Mir. |
[Reageer]

pijnlijke harde buiken?