Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/07/2007 @ 07:34 Sid | Hoi Kyra, Onze Senne snottert er nog steeds lustig op los maar hij heeft geen koorts en buiten zijn slechte nachten heeft hij er ook niet echt last van dus wachten we nog maar even met een doktersbezoekje. Het lastige voor ons zijn natuurlijk net die slechte nachten hé, maar ja, dat gaat ook wel weer over. Vandaag mijn laatste dagje op het werk en dan een dikke twee weken vakantie, ik ben er echt aan toe. Ik ga er hier dus maar eens invliegen dat ik op tijd naar huis kan om mijn koffers te pakken ![]() Groetjes! |
| 12/07/2007 @ 09:06 Kyra ![]() | Fijne vakantie!!! Groetjes! |
| 06/08/2007 @ 14:24 Sid | Hey Kyra, Hoe gaat het nu met Eline? En met jullie allemaal? Groetjes, Sid |
| 06/08/2007 @ 19:02 Kyra ![]() | Hoi Sid, Fijne vakantie gehad? En hoe gaat het met Senne? Ik hoop heel erg dat het bij jullie wat makkelijker gaat inmiddels. Groetjes Kyra! |
| 07/08/2007 @ 08:08 Sid | Dag Kyra, Wat jammer te horen dat er weinig beterschap is voor Eline. Hopelijk worden jullie vandaag wat wijzer in het KDV. Het is toch al een opluchting dat Eline er zelf vrolijk onder blijft, niet? Misschien valt alles met de nodige tijd en zorgen wel in zijn plooi, ik duim alleszins. Laat je iets weten als je nieuws hebt van het KDV? Bij ons gaat het stilletjesaan wat beter. We hebben af en toe eens een ononderbroken nacht en dat doet gigantisch veel deugd. Senne heeft nog altijd last van zijn reflux, vooral dan na zijn fruitpap. Ik probeer dan wel om kiwi en citrusvruchten zoveel mogelijk te vermijden maar dan raakt hij geconstipeerd... Hij is momenteel ook tandjes aan het maken dus dat zorgt ook wel voor hangerigheid en zo. Maar we klagen niet, er zit verbetering in en da's het belangrijkste! groetjes, Sid |
| 08/08/2007 @ 07:33 Sid | Kyra, Jammer dat ze jullie op het KDV niet wijzer konden maken, hopelijk kan de diëtiste het wel want ondanks het feit dat ELine zo vrolijk is, het blijft toch zorgwekkend hé. Ik kan me wel voorstellen dat jullie sondevoeding in elk geval willen vermijden, dat is echt een grote stap hé. Ik denk aan jullie! Onze Senne is nu 11 maand (sinds gisteren). Hij heeft ons nu al drie nachten na elkaar laten doorslapen, het is precies of ik nu pas voel hoe moe ik ben Maar we leven op hoop, het gaat de goed richting uit!Groetjes, Sid |
| 08/08/2007 @ 11:29 Kyra ![]() | Net weer uit het ZH. Fijn dat Senne jullie al 3 nachtjes heeft laten slapen, ik hoop dat dit zich voortzet natuurlijk. Veel succes en groetjes! |
| 08/08/2007 @ 13:06 Sid | Hey Kyra, Wat erg voor jullie! Ik had echt gehoopt dat er een oplossing uit de bus zou komen. Het is toch al positief dat je met je man samen op 1 lijn staat. Was die diëtiste dan een beetje menselijk? Kon ze erin komen dat jullie een opname niet zien zitten? Moeten jullie dan binnenkort terug bij haar of is al dat afwegen nodig voor het KDV? Een berg vragen maar ik vind het echt wel erg voor jullie! Dikke knuffels, hou jullie haaks hé! |
| 20/08/2007 @ 09:22 Sid | Hey Kyra, Weten jullie al wat meer? |
| 21/08/2007 @ 15:22 Kyra ![]() | Hoi Sid, gaat het al beter? Groetjes! |
| 29/08/2007 @ 15:27 Sid | Hey Kyra, Intussen zijn we alweer een weekje verder. Ik hoop dat jullie intussen iets meer weten. Bij ons alles ok, de kindjes zijn een paar dagen bij mijn ouders aan zee dus we hebben het even rustig... Groetjes, Sid |
| 29/08/2007 @ 20:06 Kyra ![]() | Hoi Sid, Geen goed nieuws over Eline. Ze wordt vrijdagochtend opgenomen in het ziekenhuis. Groetjes! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

reflux help

Maar we leven op hoop, het gaat de goed richting uit!