< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » alleen maar slapen!!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
alleen maar slapen!!
10/05/2007 @ 13:07
Sofia

Online Status Stuur bericht
Sinds Sara 6 maanden is geworden slaapt ze alleen maar, letterlijk. Echt ze is op een dag bij elkaar misschien maar 4 uurtjes wakker. Is dit normaal???? Een dutje ... ok, maar haar dutten duren 4 uur achtereen. Ze slaapt gelukkig de hele nacht door, maar ze wordt pas om 10.00 uur soms 11.00 uur wakker, echt een slaapkop dus. Persoonlijk vind ik het wel lekker zo, heb ik veel tijd voor het huishouden en mijn eigen rust natuurlijk, maar dit kan toch niet normaal zijn?? Moet ik hier iets aan doen, of haar gewoon lekker laten slapen?

[Laatst gewijzigd door Sofia - 10/05/2007 @ 13:08] - Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 13:13
marijke1986

Online Status Bekijk profiel
Lekker laten slapen!! deed mijn dochertje ook en sinds ze 10 maand is slaapt ze nog maar 1 keer paar dag soms 2 paar uurtjes achter mekaar.

Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 14:03
caroline

Online Status Stuur bericht
Hoi Sofia

Ons meisje slaapt ook heel veel. Ze heeft altijd al veel geslapen maar sinds ze naar de creche gaat, is dat nog verergerd. Tegen het einde van de week is ze echt doodmoe, waardoor wij relatief rustige weekends hebben
Ik vraag me soms ook wel eens af of het wel normaal is. Maar dan lees ik vragen zoals die van jou en ben ik weer gerust . Ze kunnen er maar van genieten.

Groetjes
Caroline

Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 15:38
Anneke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hier ook zo'n slapertje hoor,
arthur is nu 15 maand en slaapt nog 2-3 uur s morgens en 2-3 uur s middags. Hij blijft maximum 3 uur achter een wakker.

Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 16:11
evelien

Online Status Bekijk profiel
kobe sliep ook zoveel hoor...
maar dat wordt wel wat minder naarmate ze ouder worden...
nu slaapt kobe van 20 uur tot 9 uur 'smorgens en dan terug om 12 uur in zen bedje tot 15 ŕ 16 uur...

het kan dus totaal geen kwaad hoor, het ene kindje heeft gewoon meer slaap nodig dan een ander. Nu ben ik blij als hij over de middag in zen bedje ligt, dan heb ik ff rust

groetjes,

evelien, kobe en

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]