< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Stoppen met de pil in augustus?!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Stoppen met de pil in augustus?!
10/05/2007 @ 13:20
Ante

Hey

Mijn naam is Ante, heb een lief ventje en een prachtige dochter Marthe van 10 maanden. Graag zouden we nog een broertje of zusje hebben, met liefst geen al te groot leeftijdsverschil. Marthe is geboren net voor de zomervakantie op 30/6, een geweldig zwangerschapsverlof heb ik gehad, heb heel veel genoten van mijn dochtertje, en van het mooie weer. Graag zouden we een tweede wondertje verwelkomen rond dezelfde periode. Vandaar dat we zullen stoppen met de pil in augustus, dan is de bevallingsdatum ergens in mei... als het van de eerste keer lukt weliswaar, wat wel het geval was met ons Marthe. Maar de vele verhalen die ik hier al gelezen heb, doen me wel flink nadenken en daardoor besef ik maar al te goed dat die kans miniem kan zijn. Ik verheug me heel hard om terug een bolle buik te hebben. Als ik terugdenk aan mijn eerste zwangerschap zit ik te glunderen, ik voelde me super, had praktisch geen last van kwaaltjes, ... ben er zo klaar voor om er aan te beginnen!!

Ante
Link naar deze reactie
12/05/2007 @ 13:02
rach

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo Ante,

het zou idd heel leuk zijn om rond dezelfde tijd te zitten als met de andere kleine, maar je kunt er beter niet vanuit gaan dat je weer meteen zwanger bent.
misschien kun je beter op een forum gaan chatten waar al meerdere mensen zitten, en dan zul je zien hoelang iedereen erover doet.
ik ben nu in de 5de mnd bezig (na afgelopen 2 weken een mk)
ik wil je niet teleurstellen maar een beetje realistisch blijven.
ik chat altijd bij zwanger worden...en dan wie is er ook bezig voor de 1ste misschien vind je het leuk om erbij te komen.
Groetjess

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]