[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/05/2007 @ 17:10 katja | hai,hai.. ik voel hem ook duidelijk..dacht ik iniedergeval..want sinds zondag heb ik al tot vandaag steekjes in mijn buik,en scheutjes pijn(echt een eisprong gevoel)heel raar...terwijl ik normaal maar 1dag last heb! zo zie je maar je kan het nooit echt precies zeggen hé (jammer)mieke..tijdens eisprong ben je vruchtbsaar! maar voor de eisprong klussen is nog beter,dan heb je zelfs meer kans is mij verteld! en dan heb je in iedergeval nog niet zoveel last van die pijnscheuten tijdens het klussen ![]() gr.katja |
10/05/2007 @ 18:09 ![]() | Ik voel ook een soort speldprik net boven mijn lies. Deze periode hadden we net de avond voor mijn eisprong aan geklust(heel toevallig)Dus ik ben heeeel benieuwd. ![]() |
| 10/05/2007 @ 18:58 katja | heej bagera.. hoe jij het verteld zo heb ik het mijn eispong ook atijd.. ![]() maar ik wist noooit dat je het ook aan je afscheiding kan zien..!hoe ziet je afscheiding er na de eisprong eruit? groetjes katja(trouwens zin in sex heb ik dan ook altijd,rond die tijd )hiha |
| 10/05/2007 @ 19:02 katja | oeps!!ik bedoel sunshine,maar het is een algemene vraag ![]() gr.katja |
[Reageer]

Wie voelt zijn eisprong?

mijn cyclus zit tss de 24 a 26 dagen.
(jammer)

)hiha