< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Wie voelt zijn eisprong?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Wie voelt zijn eisprong?
10/05/2007 @ 13:42
bagera

Online Status Stuur bericht
Ik was even nieuwsgierig wie zijn eisprong voelde. Ik lees het veel dat er meiden zijn die dat voelen. Hoe voel je dat als ik vragen mag en wat voel je dan? En weet je het dan gewoon zeker? Voel je het alleen als je een regelmatige cyclus hebt of ook bij een onregelmatige.Ik zou niet weten waar ik op moet letten, heb je dan buikpijn ofzo?

alvast bedankt
Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 14:57
els

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik voel mijn eisprong! Ik voel dan een stekende pijn in mijn lies. dat duurt soms een hele dag, soms een halve, soms maar een steekje, ... Maar elke keer voel ik wel iets! Ik heb een vrij onregelmatige cyclus. allee, valt wel mee, tussen 32 en 37 dagen. Ik voel het pas sinds ik vorig jaar in juni met de pil gestopt ben. Toen ik de pil nog nam voelde ik niks!
Maar ik denk dat als je het zelf nog nooit gevoeld hebt, het bij jou misschien ook niet te voelen is?!?
Ik weet het ook niet! Ik hoop dat je met mijn antwoord iets kan doen.

Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 15:13
Mieke

Heeey Bagera lang geleden.... ik ken je nog van het topicje "3..2..1 zou het" ondertussen zijn we weer aant aftellen hè!

hoe gaat het met jou?

Nou om effe op je vraag te antwoorden. Ik voel men eitje ook heel goed. Ik heb een heel regelmatige cyclus, dus precies op de 14de dag, dan heb ik net als els steken in men zij. Niet zozeer men lies, maar iets hoger, soms ook een hele dag pijn, soms ook maar een paar uur en zeker tijdens het vrijen, tjonge deugd doet dat niet, maar als we willen zwanger worden moeten we het wel doen op dat moment. Het is ook een stekende pijn, dus niet echt krampgevoel...

hopelijk heb je der wat aan

Els, jullie zijn dan ook al een jaartje aan de klus? Wij ook al 10 maanden, soms best frustrerend hè!

Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 16:39

vanaf dag 9 begin ik al pijn te krijgen,het komt omdat de follikel dan loskomt,tegen dag 12 heb ik een helse pijn en kan ik amper gaan of staan,ook het zitten doet enorm veel pijn,dat duurt 1 dag en dan is het weg,gelukkig maar want het zou niet te doen zijn moest het 2 weken duren mijn cyclus zit tss de 24 a 26 dagen.

liefs krisje xxx

[Laatst gewijzigd door krisje - 10/05/2007 @ 16:40] - Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 17:10
katja

hai,hai..
ik voel hem ook duidelijk..dacht ik iniedergeval..want sinds zondag heb ik al tot vandaag steekjes in mijn buik,en scheutjes pijn(echt een eisprong gevoel)heel raar...terwijl ik normaal maar 1dag last heb!
zo zie je maar je kan het nooit echt precies zeggen hé(jammer)

mieke..tijdens eisprong ben je vruchtbsaar! maar voor de eisprong klussen is nog beter,dan heb je zelfs meer kans is mij verteld!
en dan heb je in iedergeval nog niet zoveel last van die pijnscheuten tijdens het klussen

gr.katja
Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 18:09

Ik voel ook een soort speldprik net boven mijn lies. Deze periode hadden we net de avond voor mijn eisprong aan geklust(heel toevallig)Dus ik ben heeeel benieuwd.

Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 18:11
bagera

Online Status Stuur bericht
Hey meiden,

Bedankt voor jullie reacties!!
Nu ik jullie verhalen zo lees kom ik aan het denken.....

Ik heb gister ook een stekende pijn gehad onderin in mijn buik aan de rechterkant maar ik had ook wat last van mijn maag, opgeblazen gevoel enzo. Dus ik schonk er verder geen aandacht aan maar heb er wel ff last van gehad.Zou dit dan mijn eisprong zijn geweest.....???????Zou ik hem dan toch voelen maar geen aandacht aan hebben geschonken omdat ik dacht dat het misschien met mijn maag te maken had???? Ik zal de datum is even bijhouden wanneer ik dan die steek heb gevoeld want ik zit wel rond vruchtbare periode.
Ik zou dan vanaf nu over ongeveer 14 dg ongi moeten worden(liever niet natuurlijk)

Hoi mieke met mij gaat alles goed hoor met jou ook?
Het wordt weer spannend deze maand weer afwachten he.

Groetjes
Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 18:35
sunshine

Online Status Bekijk profiel
Hallo Bagera,

Ik voel(de) mijn eisprong ook altijd erg goed, maar niet omdat het pijn doet. Ik merk het aan mijn afscheiding. Dit neemt toe en wordt 'romig' (dikker als normaal). Daarnaast wordt ik wat kribbiger (vergelijkbaar met rond ongesteldheid). En er bouwt zich een soort spanning op in mijn onderbuik. Als ik dan ook nog veel zin heb in sex..... dan weet ik dat mijn eitje op springen staat.

Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 18:58
katja

heej bagera..

hoe jij het verteld zo heb ik het mijn eispong ook atijd..
maar ik wist noooit dat je het ook aan je afscheiding kan zien..!hoe ziet je afscheiding er na de eisprong eruit?

groetjes katja(trouwens zin in sex heb ik dan ook altijd,rond die tijd)hiha
Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 19:02
katja

oeps!!ik bedoel sunshine,maar het is een algemene vraag
gr.katja
Link naar deze reactie
11/05/2007 @ 07:56
sunshine

Online Status Bekijk profiel
Hoi Katja,

Dan wordt het weer wateriger, minder wit en veel minder. Bij mij neemt het na de eisprong eerst af tot bijna niks tot ongeveer 3/4 dagen voor mijn ongesteldheid, dan begint het weer.

Link naar deze reactie
11/05/2007 @ 09:22
els

Ik merk alleen aan de afscheiding wanneer ik vruchtbaar ben en wanneer dat weer voorbij is. Maar niet wanneer mijn eisprong is! Toch grappig dat elke vrouw anders in elkaar zit!

Mieke, wij zijn inderdaad al aan onze 11de ronde bezig. ik zit nu in de afwachtperiode, dus dat het gelukt is! Maar anders beginnen we aan ronde 12 en zijn we officieel een jaar bezig! Frustrerend inderdaad! iedereen wordt maar zwanger, en zelf blijf je zitten! Veel Ik zie dat jij ook in de afwachtperiode zit! Toi toi toi!!!!

Link naar deze reactie
11/05/2007 @ 15:07
Mieke

Hey Els, we lopen ongeveer gelijk qua cyclus, ik tel af naar 20 mei. Wij zitten ook al in ronde 10... zucht ... Zoals je zegt, iedereen wordt zwanger... behalve....
In ieder geval veel succes!

@Katja, ja wanneer je het vruchtbaarst bent weet ik zelf ni zo goed (net voor je eisprong of tijdens je eisprong) En eigenlijk doen we "het" heel frequent die periode, maar inderdaad die pijnscheuten tijdens de eisprong doen geen deugd tijdens "de daad"

@Bagera, hier alles goed hoor meid, afwachten hè! en bij jullie?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]