[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/05/2007 @ 14:41 bren | Sinds september 06 ben ik gestopt met de diane-35 pil... Ik begin me toch wel zorgen te maken. Puur omdat mijn zus en mijn moeder vertellen dat zij direct zwanger werden, ben ik bang dat met mij iets mis is. Wat is nu normaal qua tijd? Zal de pil al uit mijn systeem zijn? En wat kan ik doen om vruchtbaarheid te bevorderen? Liefs Bren ![]() |
| 10/05/2007 @ 15:05 | Hoi Ik zelf was na 2maand zwanger.Maar ik ken vrienden van mij die 2jaar hebben moeten proberen en ineens was ze zwanger. Ook in de familie was er een koppel en maar proberen en niets en ineens zwanger van een tweeling. Ik weet het is niet leuk en zeker niet als je er heel erg naar verlangt maar ik zou u nog geen zorgen maken. Ze zeggen meestal dat je je in het eerste jaar geen zorgen moet maken. Als je echt niet gerust ben kun je testen laten doen om te zien of er iets scheelt maar je mag er natuurlijk niet mee in je hoofd zitten want dat is ook niet zo goed. Ik wens je nog veel succes groetjes sandra |
[Reageer]

na 9 maand niet zwanger. zorgen maken?