[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/05/2007 @ 15:19 nessie@work | Allereerst al een dikke proficiat met je zwangerschap!! Hopelijk mag alles goed gaan. Ik heb thuis nog wel enkele boeken liggen die ik wil verkopen. Ik vond ze heel interessant. Er staat in 1 boek zelfs een apart hoofdstuk als het niet zo spontaan gaat als wordt aangenomen. De boeken beginnen bij de bevruchting en is dan per trimester opgedeeld. De titels weet ik niet meer. Maar als je interesse hebt, wil ik je wel een pb sturen. Groetjes! |
10/05/2007 @ 15:26 ![]() | Prima, stuur me maar titels, schrijvers en prijzen e.d. |
| 10/05/2007 @ 17:00 loodje ![]() | hai gefeliciteerd, ik heb het boek 'veilig zwanger'gekregen toen ik zwanger wilde worden, erg leerzaam en leuk om te lezen. |
| 13/05/2007 @ 12:23 | @ KooppieIk heb 3 boeken: ZWANGER van Anja de Grient Dreux (verloskundige), uitgeverij spectrum: prijs nieuw 35 - nu 20 BABY van dr. Miriam Stoppard, uitgeverij lifetime: prijs nieuw 30 - nu 15 Ik word MOEDER, uitgeverij Deltas (boek met allerlei vragen en antwoorden): prijs nieuw 20 - nu 10 Laat maar iets weten. Groetjes |
23/05/2007 @ 16:11 ![]() | Ineens kreeg ik een helder moment ![]() Ik ga lid worden van de bibliotheek voor 25 euro per jaar, kan ik de hele bieb leeglezen! Toch bedankt voor de tips! Gegroet Kooppie |
[Reageer]

boeken, wie weet goede, leuke?