< 9Maand-Sponsor >

Nestl้ Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » boeken, wie weet goede, leuke?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
boeken, wie weet goede, leuke?
10/05/2007 @ 15:08

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi hoi allemaal!

Ik wil misschien wat boeken/boekjes kopen over het zwanger zijn.
Wie weet welk boek leuk is. Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Heb op marktplaats gekeken. Welk boek is leuk? Welk boek is nuttig? Welk boek voegt iets toe? Welk boek is boeiend?
Ben namelijk niet zo'n lezer

Ik heb al veel op internet gelezen en weet er al veel over, maar toch zijn er vast boeken die voor mij ook nuttig en leuk zijn, jullie ervaring?

Kooppie

Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 15:19
nessie@work

Allereerst al een dikke proficiat met je zwangerschap!! Hopelijk mag alles goed gaan.

Ik heb thuis nog wel enkele boeken liggen die ik wil verkopen. Ik vond ze heel interessant. Er staat in 1 boek zelfs een apart hoofdstuk als het niet zo spontaan gaat als wordt aangenomen. De boeken beginnen bij de bevruchting en is dan per trimester opgedeeld.

De titels weet ik niet meer. Maar als je interesse hebt, wil ik je wel een pb sturen.

Groetjes!
Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 15:26

Prima, stuur me maar titels, schrijvers en prijzen e.d.

Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 16:02
Hanan

mij hubbie heeft boek voor me gekocht een hele leuke vol met tips , zwangerschap per week , bevalling en kraamtijd
boek was niet zo duur iets van 9 euro , nieuw
heet \zwangerschap ( het beste voor jou en je kind van (jane symons )succec met uitzoeken van boeken

Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 17:00
loodje

hai
gefeliciteerd, ik heb het boek 'veilig zwanger'gekregen toen ik zwanger wilde worden, erg leerzaam en leuk om te lezen.

Link naar deze reactie
13/05/2007 @ 12:23

@ KooppieIk heb 3 boeken:

ZWANGER van Anja de Grient Dreux (verloskundige), uitgeverij spectrum: prijs nieuw € 35 - nu € 20
BABY van dr. Miriam Stoppard, uitgeverij lifetime: prijs nieuw € 30 - nu € 15
Ik word MOEDER, uitgeverij Deltas (boek met allerlei vragen en antwoorden): prijs nieuw € 20 - nu € 10

Laat maar iets weten.

Groetjes
Link naar deze reactie
13/05/2007 @ 20:17
Xanthe

Ik had van mijn broer een soort dagboek met heel veel info over de zwangerschap gekregen. Staat ook veel info in en vind hem heel interessant, zo kan je ook namelijk elke week erin schrijven hoe je je voelt, speciale trekjes,...
Dit boek noemt 9maanden zwangerschap.

Link naar deze reactie
15/05/2007 @ 13:56
libel

Online Status Stuur bericht
Ik heb een klein zwangerschapsagendatje: uw zwangerschap week na week-agenda, uitgeverij deltas.
Wel praktisch en interessant, maar voor nog meer info heb ik ook een dagboek "Negen maanden zwanger" ook van deltas en heel mooi.

Groetjes, libel

Link naar deze reactie
17/05/2007 @ 14:49
Angel

Online Status Stuur bericht
Hoi,
ik vind het boek
"Baby! Vruchtbaarheid, zwangerschap en geboorte" van Miriam Stoppard, helemaal super.
Echt ieder onderwerp staat erin van begin van bevruchting tot aan het einde toe.
Alle soorten bevallingen die je kunt hebben worden uitgelegd, maar zelfs ook nog info voor als je kindje net geboren is: tips over (borst)voeding, badderen, krampjes, etc. De groei van je baby, en van jezelf. Spieroefeningen, noem maar op. Echt alles zo'n beetje dus.

En wat je echt absoluut door moet kijken/lezen: "Het grote wonder" van Lennart Nilsson.
Het is een ouder boek, maar heel veel prachtige foto's van de baby binnen in de buik. Vanaf begin van de eicel tot aan complete baby toe. Echt super! Kijk het bijna iedere dag wel even in. Echt heel mooi om te zien.

Ze zijn vast wel via Marktplaats ofzo te krijgen.

Fijne zwangerschap toegewenst hoor!
Angel

Link naar deze reactie
23/05/2007 @ 16:11

Ineens kreeg ik een helder moment

Ik ga lid worden van de bibliotheek voor 25 euro per jaar, kan ik de hele bieb leeglezen!

Toch bedankt voor de tips!

Gegroet Kooppie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]