[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/05/2007 @ 16:07 Ellize | We willen ons kindje 2 namen meegeven. Als het een meisje word zal het Inayah Finez heten en voor een jongen zijn we er nog niet uit. Helpen jullie mee wat er achter Dario... past? Alsvast bedankt ![]() |
| 10/05/2007 @ 18:08 Summer | dario jaron dario jefta dario isar dario mika dario ezra |
| 10/05/2007 @ 19:23 ikke | Dario Mattheo vind ik wel leuk klinken! |
| 11/05/2007 @ 11:37 Ellize | Aan hierboven, Dario Mattheo vind ik ook heel mooi klinken. Mattheo hoor ik zelf ook heel graag, maar ik wou die naam niet nemen omdat er in mijn vriendenkring net iemand is bevallen en die noemt Mattheo. Maar zo is het wel een leuk alternatief. Nog reacties zijn welkom |
| 11/05/2007 @ 17:30 Tiwi | Ik zou zo niks kunnen bedenken, maar was wel benieuwd hoe je Inayah uitspreekt. Finez vind ik moooi! Inez trouwens ook. Succes met het zoeken naar een jongensnaam. |
| 12/05/2007 @ 21:31 Mariel88 | Dario mano Dario Dean Dario Sean Dario Isam Dario Isa Dario Sam Dario Nino Dario Figo Dario Jonas Dario Lano Dario Jona Dario Riza Dario Kilian Dario Kean Dario Carlos Wat vind je ervan? |
| 15/05/2007 @ 08:17 Bloemetje ![]() | Hihi, wat leuk dat ik hier nog een 'toekomstige' Dario tegenkom! Succes Bloemetje, Dario en ![]() |
[Reageer]

2 de naam kindje Dario.....

Wat vind je ervan?