[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/05/2007 @ 16:51 Nes | Hoi, Ik ben bijna 5 weken zwanger en heb zo een last van buikpijnen in onderbuik. Precies of iemand trekt eraan. Is dit normaal, wantik heb echt wel bang dat het misloopt? Ook ben ik mega moe, ik wil alleen maar slapen en slapen... |
| 11/05/2007 @ 17:15 Britt | Hoi, Allereerst proficiat. die buikpijn is wel vrij normaal. Er gebeurd nu zoveel in je buik dat het niet helemaal ongemerkt kan gaan. Ik zou me er niet teveel zorgen over maken. Mocht je toch twijfelen dan zou je even contact op moeten nemen met je huisarts, verloskundige of gynaecoloog. Wat betreft de vermoeidheid ook dat word na een week of 12 wel minder. Momenteel kan je er idd niet meer aan doen dan op tijd rusten en veel slapen. En verder moet je maar gewoon genieten van je zwangerschap. Groetjes |
| 11/05/2007 @ 17:28 Joyce1982 ![]() | hoort er bij.. lekker aan je moeheid toegeven dat is heerlijk.. na een wk of 12 verdwijnt dat weer.. geniet ervan |
| 11/05/2007 @ 22:41 Rebekka | Komt me bekend voor. Ik zit nu in de vijfde week en vannacht kon ik bijna niet liggen van de buikpijn. Ik heb het vooral in de avond en ochtend, maar vandaag ook overdag voelde ik mijn buik. Ik hoop dat alles goed is, maar kan niets anders doen dan afwachten. |
| 11/05/2007 @ 22:58 Lisette ![]() | pijn in de buik is de bandenpijn die je voelt..hoort er helemaal bij hoor...bij mij is het in de loop van de zwangerschap minder geworden! Geniet van jullie zwangerschap! |
| 12/05/2007 @ 09:44 Nes | Bedankt voor jullie reacties dames ![]() Nu ben ik toch al beetje geruster . En nu ga ik aan mijn kuis beginnen, want straks weer moe en dan heb ik er weer geen zin meer in ![]() |
[Reageer]

buikpijnen en moeheid???