< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Augustus 2007-Club » Waar bevallen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
03/10/2008 @ 13:22
Bieke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Lissa zit nu toch al aan een tandje of 6 en er volgen er nog precies...

Nog nieuws voor die part-time? In welke C&A zou je gaan werken? Die in Overijse, want daar kom ik ook wel eens

Groetjes

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 21:17
Spinnertje

Bieke,

Heb gisteren een mailtje gestuurd voor te zeggen dat ik nog altijd intresse heb. En met de vraag wanneer het zou beginnen zijn. De directrice heeft het gelezen (heb een leesbevesting gevraagd) maar niet geantwoord. Blijkbaar is het weer druk op ganspoel. Ze hebben vandaag of morgen groot feest en ze staan met een info standje op de huldenbergse feesten dit weekend. Dus.... ja. Ik ga toch is proberen te gaan kijken naar de info standje wie weet kom ik daar iemand bekend tegen.

Yep in de C&A van Overijse. Heb vandaag mijn intrim contract getekend. En begin den 13de normaal maar heb dan al een dagje recup dus mijn eerste dag is den 14de. Eigenlijk ja een beetje spannend. Tis toch helemaal iets anders. Maar denk wel een ervaring rijker. En das de bedoeling natuurlijk.

Deze morgend bij Milo platte kaka. Vandaag heel veel boeren gelaten. Echt ni te doen. Deze namiddag 2x diarree. Dus de inhoud van een pilletje gegeven, ineens (ik had hem vast) gaf hij over. Zijn fruit, zijn frietjes, zijn balleke allemaal van gisteren. Hij hing vol maar ik ook. Deze avond terug diarree. Had al een beetje van zijn melk gegeven dus dacht ik ja ga terug proberen een pilletje te geven maar alles kwam er terug uit terug op ons .... Nu was de papa ni thuis want hij was naar de voetbal zien... Hij laat nog veel boeren. Ik hoop dat het vlug beter word.

Amaiii Bieke,
Lissa al 6 tandjes aha onze Milo staat helemaal achter.

Allé ga nog wat tv kijken en dan naar mijn bedje helemaal alleen. Het zal weer middernacht of later zijn voor mijne sus thuis komt...

Milo & Spinnertje
Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 11:08
Bieke

Oei, oei, ook buikgriep dus... 't Hangt in de lucht hé. Lissa heeft al een week of 2 plattere stoelgang, maar nu niet meer echt diarree zoals de eerste week. Zou ook wel van de tandjes kunnen komen nu, nog even afwachten dus.

Lissa 'springt' nu op haar trampoline (gekregen van oma en opa (mijn ouders) voor haar verjaardag). Ze kruipt erop, gaat rechtstaan en buigt dan door de knietjes en terug recht zodat de trampoline begint te wiebelen. En niet één keer hé, ze blijft dat doen net alsof ze echt springt! Superschattig!

Groetjes

[Laatst gewijzigd door Bieke - 04/10/2008 @ 11:10] - Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 22:06
Marijke

Heytjes

Vinceke heeft ook al 2 dagen koorts, gisteren 38.5, vandaag 39.3.
Hij is niet echt ziek voor de rest, beetje snotterig, maar voor de rest niets speciaals.
Weet iemand tot hoe hoog ze koorts kunnen hebben van tandjes?
Bij de vorige tandjes had hij hier geen last van eigenlijk.
Nu is het precies wel een kies die aan het doorkomen is.
Er zijn precies wel veel zieke kindjes zo te lezen...misschien is het hier toch ook iets dat aan het broeien is...
We wachten nog een beetje af, voorlopig krijg ik het onder controle met af en toe een Perdolan.

Ben net terug van Praag, ben van woensdag tot gisterenavond daar geweest met het werk. Het is daar wel een mooie stad, alleen spijtig dat we niet echt veel tijd hadden om het daar te gaan verkennen.

Groetjes

Marijke

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 09:59
Bieke

Marijke,

bij Lotte ging de koorts van de tandjes tot ruim boven de 39°! Dedokters zeggen altijd dat dat niet kan, maar ik heb al zooooo veel vriendinnen en collega's gehoord waar dat ook zo bij was... Ze zijn ook gewoon veel vatbaarder voor andere dingen als ze tandjes krijgen en zo gauw het tandje er is, kunnen ze er weer tegen.

Groetjes

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 15:27
Marijke

Hey

Thx voor je antwoord Bieke.
Ik heb vandaag eens in zijn mondje gekeken, er zit een tandje (kies) door (voor de rest zie ik niet speciaal een aankomend tandje ergens anders), maar de koorts is nog steeds 39.5.
Als hij morgen nog zo'n temp. heeft zal ik maar eens langs de huisarts passeren voor alle zekerheid.
Hij reutelt ook weer fel als hij ademt, dus misschien is het weer een of andere luchtweginfectie.

Groetjes

Marijke

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 13:23
Bieke

Hoe is 't met de zieke kindjes?

Omdat Lissa maar geen spaghetti wilde eten (ze draaide elke keer gewoon haar hoofdje om als ze de lepel zag aankomen), heb ik gisteren een trukje gedaan om haar het wel te laten eten. Ik dacht zo, als ze iets vastpakt, steekt ze het automatisch in haar mondje, als we haar nu eens zelf spaghetti laten eten En 't is gelukt! De 'spaghetti-uit-het-vuistje' was een groot succes! Haar snoet en handen zagen natuurlijk wel knalrood, maar voor de rest vond ik het nog goed meevallen, ze had 3 bavetjes aan (waarvan 1 met kuipje) en er was bijna niets naast gevallen...

Groetjes

[Laatst gewijzigd door Bieke - 06/10/2008 @ 13:25] - Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 14:51
Spinnertje (niet ingelogd)

Hey hey,

Allé super dat lissa zo "mooi" spaghetti eet.

Aiaiaiaiai Vince ook ziek.
Milo heeft tot nu toe nog geen koorts gekregen van zijn tandjes. Er staan er trouwens 2 door jééé! Maar zijn oudste neefje had zelfs koorts tot 40°. Maar bij Vince zal het misschien een combinatie zijn van tandjes en ja dan weer iets op de luchtwegen. Hoe was het vandaag met hem....

Milo heeft nog altijd diarree. pppfff Amai heb ik al gewassen de laatste dagen. Niet te doen. Heb hem dan thuis gehouden van de kribbe. deze morgend 2x op 20min tijd. Den eerste keer viel mee. Alleen zijn onderlijfje vol omdat hij nog geen broek aanhad maar den 2de keer zijn onderlijfje, broek (tot helemaal vanvoor) en zijn t shirt. Hij wil s middags niet eten, juist melk (gelukkig nog!!)
Dus ja hij is nog niet veel beter.... Hopelijk geneest hij wel vlug want zijn buikje gromd heel heel veel.

Deze morgend telefoon gekregen van Ganspoel. De uren zijn vrijgekomen jéééé maar ze nemen er al 4u vanaf omdat er nog een kinderverzorgster is die geintresserd was en die daar al werk als administratief gediende. ppfff 12u is wel niet veel.... Het zou waarschijnlijk dinsdag en donderdag werken zijn. Voorts heeft ze niets voor mij. Ook al de vacatures voor opvoeders zijn volzet. Nu probeer ik nog bij de logistic directeur voor een paar uur meer bij de kuisploeg. Maar krijg hem niet te pakken. Strak nog is proberen...
12u nee dat is te weinig denk nooit dat we er dan gaan uitgeraken.

vraagje??
Wat geven jullie jullie kindjes in de namiddag nog te eten???
Fruit geef ik milo voorlopig ni ofwel een banaan.
Brood daar heeft hij nu geen zin in.
Youghurt is niet goed voor zijn diaree nu.
Vanille pudding dat wilt hij niet, rijstpap ook niet ....

Allé ben er weg mee ga aan't eten beginnen en mijne kop nog is pijnigen....

Milo & Spinnertje
Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 16:16
Marijke

Haitjes

Met onze Vince is het beter, de hoge temperaturen zijn gezakt tot 37.9.
Had net ook even met de huisarts gebeld om te horen wat normale temperaturen zijn bij tandjes en ze zei dat het bij tandjes normaal gezien max. 38.5 is.
Misschien toch één of ander virusje.
Hij heeft nu wel een beetje diarree ook...dus misschien toch ook iets buikgriepachtigs dat in aantocht is.
We wachten af.

@ Bieke: dat moet een superzicht geweest zijn, spaghetti uit het vuistje...ik kan me al inbeelden hoe ze eruit zag!

@ Spinnertje: Vince krijgt hier thuis in de namiddag een koekje en een stukje fruit of een yoghurt of rijstpapje of een soepstengel.
Zo van die dingen. Fruitpap geef ik hem zelf niet meer, hij krijgt dit wel nog in de creche.

Ik ga em uit zijn bedje halen sé, hij is net wakker geworden.

Groetjes

Marijke

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 23:25
Marijke

Vandaag toch maar naar de huisarts met Vince, hij stond ineens vol met rode vlekjes. Blijkt dus dat hij de 6de kinderziekte (wat het ook mag wezen) heeft doorgemaakt, dus daardoor de koorts van het weekend en nu de rode vlekjes.

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 13:34
Bieke

Marijke,
Dat hebben Lotte en Lissa ook allebei al gehad, inderdaad eerst een dag of 3 hoge koorts en dan een paar dagen later uitslag. Maar daar hadden ze niet echt last van, zo gauw de koorts beter was, zijn ze terug happy en wel normaal!

Spinnertje, al een beslissing genomen? 12 uren is inderdaad niet veel, maar misschien kan dat toenemen in de toekomst?

Groetjes

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 18:21
Marijke

Vince was hier buiten de koorts ook niet echt ziek van, zelfs met bijna 40° was hij nog happy, alleen ietske hangeriger dan normaal.
Als ik zo'n temperatuur heb lig ik half dood.

Link naar deze reactie
Vandaag @ 16:37

Hey,

Marijke,
hoe ist met Vince??

Bieke,
We hebben echt tot heel laat er over nagedacht.Zitten babbelen en praten. Maar tot het besluit gekomen dat het niet haalbaar is. Dus ik woensdag voormiddag gebeld. Maar de directrice was in vergadering dus de secatresse aan de lijn. Zij heeft dus 4u bijgekregen, administratie gvd!!!! Ze vroeg wat mijn beslissing was. Ik wou het liever niet tegen haar zeggen maar allé kom, heb het toch gezegt. Dat het niet haalbaar is. De directice ging mij terug bellen. In de namiddag in was aan telefoon met mijn schoonzus, ja natuurlijk belt ze dan juist. Ik bel terug, het antwoordapp. Ik heb zo 4x gebeld. Heb de 4de maal iets ingesproken. Gevraagd of ze mij terug wou bellen. Het was wel op de vaste tel. van ganspoel zelf. Heb dus niets meer gehoord! Vind ik ook helemaal niet gepast. Mijn gsm-kosten lopen ook op zo hoor! Dus besliste ik niet meer te bellen. Het was maar een contract tot 30/6. Dan zou het terug aangevraagd moeten worden. Als het ministerie van onderwijs besliste dat er geen kinderverzorgster meer nodig zou zijn, moest ik zo wie zo ander werk zoeken.
Heb dus ook naar de logistiek directeur gebeld die wist niet wie ik was. aja??!! Als ik alles uitlegde wist hij het vaag. Hij zei tegen mij dat ik en nog 2 andere kandidaten er waren voor een vervanging van november en december. Maar dat hij iets ging laten weten. Ja tot de dag van vandaag weet ik er nog niets van af.
Heb wel gehoord via mijn tante dat ik dus 1 van die 2 kandidaten was!!! De logistiek directeur is naar de directice gegaan en heeft gevraagd welke dagen dat zij mij nodig had. De directice heeft gezegt ja dat weet ik nog niet. A zei de directeur dan ja dan is Spinnertje geen goede kandidaat omdat ik moet weten welke dagen ze beschikbaar is voor te kuisen in de leefgroepen. Ja had het dus al door maar de directrice en directeur zijn kan en hond! Dus ja....
Mijne tante heeft gezegt dat er nog niemand is aangenomen en als ik wil dat ik dan maar is moet bellen. Maar vind dat dus super ambetant zenne, eerste nee zeggen en nu gaan vragen ja is er nog plaats???

Wat zouden jullie doen???
Ik weet het niet.
Zou het super graag doen, kinderverzorgster daar dan.
Kuisen zou ik er wel bijnemen omdat het geen weekend werk is, geen avonden en je verdient toch wel redelijk goed in ganspoel en je hebt veel verlof. Maja ze zullen mij ook geen vast contract kunnen aanbieden, alleen maar vervangingscontracten.
Ik ben echt radeloos, ik weet het ni meer. Pppfff

Milo & Spinnertje
Link naar deze reactie
Vandaag @ 16:45

En tis allemaal nog niet genoeg zo.
Donderdag avond is onze milo uit de zetel gevallen. Ik had hem niet goed vast en hij wou rechtstaan. En ja het is zo vlug gebeurd.
Ik verschoot en schreeuwde heel hard. Hij weende maar was vlug getroost met zijn tutje. Ik vond al van donderdag avond dat er vanaf toe iets was met zijn rechter armpje. Hij heeft goed geslapen, in de vooravond een paar keer wakker geweest maar das normaal voor hem. Dan gewoon doorgeslapen. Vrijdag morgend kon hij niet kruipen, steunde hij niet op dat armpje. Ikke dus naar den dr. Milo was aan't brullen vanaf hij op die tafel moest zitten. Dr hem onderzocht en hij dacht niet dat het gebroken was. Ik was al iets geruster. Verstuikt dacht hij. Maar nu is het maandag en hij steunt nog niet op zijn arm. Heb er deze morgend aangevoeld en een beetje opgedrukt en hij zegt dan auw en trekt zij arm weg. Hij eet wel nog met zijn arm gebruikt zijn hand normaal. Hij is percies wel iets dikker maar niet super veel. Ik zou nog ff wachten maar niet te lang meer om terug naar de dr te gaan. Anders moeten we achter platen gaan. Ik voel er mij niet goed bij. Hoe lang zou een verstuiking duren???

Milo & Spinnertje
Link naar deze reactie
Vandaag @ 19:12
Marijke

Hey Spinnertje,

Ai ai wat een nieuws zeg.
Zo'n ongelukje is snel gebeurd eh.
Vince is ook al zo een keertje bijna uit de zetel/bed gevallen, ze zijn toch zo verdomd snel altijd. En soms is de mama net iets te traag om de snelle mannen op te vangen.
Vince vindt het bv ook leuk om altijd toeren uit te halen in de buurt van de salontafel, dat is zo'n harde marmeren tafel en hij ons dan altijd te snel af en valt er dan altijd kei hard tegen met gevolg een dikke bult op zijn hoofd.
Als ik jou was zou ik toch effe naar de pediater gaan, dan ben je gerustgesteld.

Vince is ondertussen weer precies besmet met één of ander luchtwegvirus, hij is weer helemaal hees en reutelt weer fel.
Het gaat hier weer beginnen met de constante luchtweginfecties vrees ik. We wachten af, als het in de loop van de week nog erger wordt zullen we weer maar eens naar de dokter gaan.
Al een geluk dat we van het werk een DKV verzekering hebben die ALLES terugbetaald, ook gewone doktersbezoeken en apotheekkosten.
Want dat kost toch allemaal veeeeeeeel centjes al die doktersbezoekjes en apotheekbezoekjes.

Groetjes

Marijke

[Laatst gewijzigd door Marijke - Vandaag @ 19:17] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]