[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/05/2007 @ 20:28 | Hoi Allemaal, Zeer onverwacht ben ik zwanger. Erg leuk en spannend allemaal. We zijn inmiddels een beetje aan het idee gewent dat we papa en mama worden echter..... We hebben een vakantie geboekt en betaald naar Mexico. Hiervoor moet je inentingen halen. Ik heb vandaag gebeld met het GGD waar we 12 juni de entingen moeten halen. Daar kreeg ik helaas geen concreet advies met wel enten of niet enten. Is er iemand die ervaring heeft met het inenten tijdens zwangerschap? Ik zou graag wat ervaringsverhalen horen voor ik beslis of ik de entingen wel of niet ga halen. Als ik besluit de entingen niet te halen zullen we de reis moeten annuleren. Daar het voor ons allebei de eerste keer is dat we zo ver gaan willen we dit liever niet. Is er iemand die me wat wijzer kan maken...??? Groeten Esther |
| 11/05/2007 @ 21:04 jerney ![]() | hoi hoi ik zou de ha bellen of je vk die kan je daar bij vast wel helpen ik zelf zou het niet weten wat wel of niet mag xxxxx |
| 12/05/2007 @ 10:00 marie louise | hoi, ik ben in sept juli naar turkije gegaan,en toen heb ik me laten inenten!!asl je je laat in enten krijg je gelijk een herhalings recept mee voor 6 manaden ater,dan ben je voor een heele lange periode(paar jaar goed beschermd)in sepr raakte ik zwanger en zou dus afgelopen febrauri weer die inenting moeten hebben!!!ik dacht ik ben eerst de huisarts of dat wel ok was,en nee!!!tijdens je zwanmgerschap en tijdens het geven van borstvoeding is het niet goed om inge ent te worden!!! dus als ik jou was zou ik het dus maar niet doen,,, en tja wat is belangrijker,een vakantie anuleren,en een beetje van je geld kwijt zijn(neem aan dat jullie anuulerings verzeklering hebben afgesloten)of dat je je in laat enten en je beschadigt je kindje daarmee,of je gaat on ingeent nar mexico,en je loopt wat op en er overko nt je kindje alsnog wat!!! hopleijk heb ik je voldoende geholpen!!! dikke kus marie louise ![]() |
| 12/05/2007 @ 10:23 anoniempje | Hoi, Het schijnt inderdaad niet goed te zijn om je te laten inenten tijdens je zwangerschap. Boek die reis lekker om in een andere reis waar je geen inentingen voor nodig hebt. Mexico ligt er over 50 jaar nog hoor! liefs anoniempje |
| 12/05/2007 @ 17:14 | Hey meiden, Bedankt voor de reacties. Ik ben wel iets wijzer geworden inmiddels. De arts van de GGD brult alleen maar de voors en tegens uit en zegt dat je er maar even over na moet denkt. Beetje het gevoel van met een kluitje in het riet. Maar uiteraard hebben we een annuleringsverzekering. Ik had ook al samen met mijn vriend afgesproken om iniedergeval het reisbureau te bellen hoe het zit met annuleren of omboeken. We shall see. Verder heb ik trouwens gister voor het eerst meegemaakt wat ochtend misselijkheid is enne..... ik kan me wel leukere dingen bedenken om te doen. Meiden nogmaals dankje..... X esther |
[Reageer]

vakantie en inentingen