< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Condoom gebruikt, maar toch zwanger?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Condoom gebruikt, maar toch zwanger?
12/05/2007 @ 09:45
Mama van 2 meiden

Hoi,

Ik zit in de volgende situatie: ik ben 30 en getrouwd en samen met mijn man heb ik al 2 meisje (3 en 1). Tja, en in het heetst van de strijd even geen condoom gebruikt (was ook nog niet aan de pil omdat ik net gestopt ben met de borstvoeding)... Maar het zal toch niet? Ik heb wel een test gedaan, maar die bleek negatief. Geen last ergens van, maar ik ben wel ontzettend moe. En eerlijk gezegd komt een derde kindje nu niet heel erg goed uit (mijn man heeft net een nieuwe baan)... En mijn man krijgt de schrik van zijn leven als het zo is... Hij vindt 2 kindjes prima. Maar voor mij heeft altijd vast gestaan dat ik nog graag een derde kindje wens... Dus als het zo is dan is het zo. Over een evt. zwangerschap afbreken moet ik niet denken, want ook al is het ongepland, het zal zeker niet ongewenst zijn. We zijn allebei volwassen en dan moeten we onze verantwoordelijkheden maar nemen. Ook al is de timing nu dan niet zo perfect... En ach, we wachten maar even af en als het zo is dan zal mijn man ook wel aan het idee wennen (daar ga ik van uit, hem kennende!)

Zijn er meer vrouwen die zoiets meegemaakt hebben?

Link naar deze reactie
17/05/2007 @ 22:03
Mama van 2 meiden

Het bleek vals alarm! Mijn menstruatie bleef erg lang weg... Eerlijk gezegd was het toch een beetje een teleurstelling. Waren er al bijna aan gewend dat er bij ons een derde kindje zou komen... Het zal voor later zijn!

Doei!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]