[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/05/2007 @ 19:25 | Ik heb nu sind 3 dagen redelijk Bruinverlies, af en toe draderig. Ik moet nog 4 tabletten van mijn strip, ook heb ik 10 dagen geleden een antibiotica gehad(die kon effect hebben op de pil). gewoon gemeenschap gehad maar wel voor het zingen de kerk uit. Wat zou dit kunnen zijn? of waar zou dit door kunnen komen? zou iemand mij een antwoord kunnen geven? |
| 13/05/2007 @ 18:25 | heeft niemand een idee?????????? |
| 13/05/2007 @ 20:03 Eva ![]() | hoi, kan wel zijn door de antibiotica denk ik... Als ik een keertje m'n pil durf vergeten heb ik er ook last van. Denk niet dat je je zorgen hoeft te maken... Groetjes Eva |
| 27/05/2007 @ 17:26 | IB83 ik heb net hetzelfde of jou, Ik heb een antibioticakuur genomen maar er niet bij stilgestaan dat dit een invloed op de werking van mijn pil kon hebben. Ik gebruik de evra pleister als anticonceptie middel en ze vertelden mij altijd dat antibiotica, diarree of braken geen invloed hebben. Nu hoor ik dat het toch mogelijk is. Ik pieker me suf over het bruinverlies, over mogelijke zwangerschap (kan ik echt niet aan, ben nog maar 19!) Vanwege het verlengd weekend ga ik dinsdag zeker mijn dokter consulteren! Weet jij al iets meer? Of iemand anders die mij misschein enigsinds kan geruststellen? Groetjes |
[Reageer]

Bruinverlies tijdens pilgebruik