[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/05/2007 @ 23:10 katja | hoi, ik ben nu sinds vorig jaar van de pil af!en ben sinds deze maand begonnen met foliumzuur te slikken!!ik voel me harstikke goed,maar ik ben wel een beetje zeurderig in mijn buik.. ik denk dat dit welleens kan komen door foliumzuur?als ik de gebruiksaanwijzing erbij pak kan ik niets vinden over bijwerking van foliumzuur.. nou is mijn vraag eigenlijk ;''hebben jullie bijwerking(klachten)van foliumzuur''?bestaan er bijwerkingen van? gr..kat.. ![]() |
| 12/05/2007 @ 23:51 Marleen | foliumzuur is gewoon vitamine b wat je bij een normaal voedingpatroon iets te kort binnen krijgt als je zwanger bent. Ik heb er nooit van gehoord dat iemand gevoelig is voor een vitamine. Maarja dat zegt niets ik ben geen arts. Ik zou zeggen google eens op internet |
| 13/05/2007 @ 13:41 katja | bedankt voor je reactie volgens mij heb je wel gelijk,maar voor de zekerheid google ik ook nog wel even!gr.katja. |
| 20/05/2007 @ 16:54 stacy | hai Katja, Ben nu ook aan de foliumzuur en merk wel dat er iets 'is'. Een beetje vaag gevoel enzo, maar kan ook door iets anders komen natuurlijk... Volgens mij zit f-zuur ook in bepaalde groenten en fruit, maar daarvan krijg ik dat gevoel niet.... raar......... ![]() |
| 21/05/2007 @ 16:15 samflo | hoi, ik had, toen ik foliumzuur, innam ook altijd last van een vaag misselijk gevoel. Wat bij mij hielp was het in te nemennet voor het avondmaal en zeker niet op een lege maag. Groetjes |
| 21/05/2007 @ 20:21 katja | neem foliumzuur altijd in tijdens het avondeten!stond in de bijsluiter! ik ben s'avonds wel wat misselijk dus miss.komt dat wel door foliumzuur! of ik ben zwanger? ben nu 1dag overtijd!nog geen menstruatie te zien! ![]() hoop natuurlijk het laatste!maar in iedergeval bedankt voor al jullie reactie's! liefs katja |
| 27/09/2007 @ 13:19 jokske ![]() | en katja , al zwanger??? Ik neem foliumzuur maar heb daar echt een gele urine van |
| 03/10/2007 @ 10:29 Uttentutje | heyyyyyyyy, nog geen bijwerken ondervonden van foliumzuur, ook niet als ik het op een nuchtere maag neem... dank god dat er geen soya inzit, of ik liep de hele tijd te.... ![]() |
| 17/10/2007 @ 18:45 India | Ik neem het nu ook al een kleine maand samen met Omnibionta Femina en heb er tot hiertoe geen last van. Het kan alleen maar helpen |
[Reageer]

wat zijn de bijwerkingen van foliumzuur?