[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/05/2007 @ 22:26 Cinneke ![]() | aangezien we het geslacht nog niet weten en we aan meisjesnamen geen gebrek hebben, heb ik een vraagje; wie helpt ons originele jongensnamen te vinden? |
| 13/05/2007 @ 22:59 Judith | Djani/Dani Tren/Trent Daylin Kylian Bryant Thorn Kyano Tyrone Dyano Dante Lyam/Liam Storm Berre Scav Sylvan Mssn zit er iets tussen? |
| 17/05/2007 @ 20:47 Cinneke ![]() | hey Nolan is idd wel een mooie naam enige nadeel is dat familienaam met een N begint. Maar hij staat alvast mee op de lijst samen met Dean Vince Nissim Greetz C |
| 18/05/2007 @ 15:41 | onze zoon heet oleg een hele aparte maar toch zeer stoere naam |
| 18/05/2007 @ 15:53 ikke | gill ![]() |
| 18/05/2007 @ 20:13 | Wij hebben een Lucas. Je hoort het wel iets vaker, maar het is een naam die we beiden heel mooi vonden en nog steeds vinden. Bovendien hebben heel veel mensen er spontaan op gereageerd, en dat doet ook wel deugd om bevestiging te krijgen. We hebben overigens lang moeten zoeken, voor een meisje hadden we Margaux gekozen, maar, het is dus een Lucas, en alvast een grote schat !!! ![]() Maar wat vooral belangrijk is, je kind moet er een leven lang mee doen, gaan solliciteren, afgeroepen worden bij een diploma uitreiking, ... Hij moet trots zijn op zijn naam ! |
| 21/05/2007 @ 12:24 | Hoi, wij hebben drie jongens, zij heten Rutger, Arend en Rob. Ik vind de namen wel een beetje speciaal, en zeker stoer, maar toch niet echt vergezocht of exotisch. Martine |
| 23/05/2007 @ 11:22 Marijke ![]() | Bij ons wordt het Vince!! |
| 25/05/2007 @ 16:58 Cinneke ![]() | dwight is idd niet slecht hoor het wordt er niet makkelijker op :-) |
| 09/06/2007 @ 08:11 | wij hebben vier kinderen en nummer vijf is op komst. Onze eerste is een dochter, Myra. Daarna kregen wij 3 zonen, Bram, Storm en Sil. De namen Storm en Sil kom je niet veel voor en zijn zeker erg stoer. De kinderen van de basisschool vinden met name de naam Storm heel bijzonder... Voor mij was er bij de naam Storm wel enige twijfel. Ik stel me straks als hij volwassen is er wel een beer van een vent bij voor, maar hoe klein hij nu nog is, hij doet nu zijn naam al eer aan. Misschien heb je er wat aan. Natasja |
[Reageer]

vinden geen jongensnamen