< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Babynamen » vinden geen jongensnamen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Babynamen
vinden geen jongensnamen
13/05/2007 @ 22:26
Cinneke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
aangezien we het geslacht nog niet weten en we aan meisjesnamen geen gebrek hebben, heb ik een vraagje; wie helpt ons originele jongensnamen te vinden?

Link naar deze reactie
13/05/2007 @ 22:59
Judith

Online Status
Djani/Dani
Tren/Trent
Daylin
Kylian
Bryant
Thorn
Kyano
Tyrone
Dyano
Dante
Lyam/Liam
Storm
Berre
Scav
Sylvan

Mssn zit er iets tussen?
Link naar deze reactie
17/05/2007 @ 18:02
Els

Wat vind je van Nolan? Schijnt Keltisch te zijn en ik ben er alvast dol op... Mijn man vond het te speciaal vandaar dat het bij ons Kobe is geworden... Voor een volgende ga ik toch de discussie weer aan denk ik. Nolan heb ik nog nooit gehoord en vind het fantastisch klinken!
veel succes en geniet van je zwangerschap
Els

Link naar deze reactie
17/05/2007 @ 20:47
Cinneke

hey

Nolan is idd wel een mooie naam enige nadeel is dat familienaam met een N begint. Maar hij staat alvast mee op de lijst samen met
Dean
Vince
Nissim

Greetz
C

Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 15:41

onze zoon heet oleg
een hele aparte maar toch zeer stoere naam
Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 15:53
ikke

gill
Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 20:13

Wij hebben een Lucas. Je hoort het wel iets vaker, maar het is een naam die we beiden heel mooi vonden en nog steeds vinden. Bovendien hebben heel veel mensen er spontaan op gereageerd, en dat doet ook wel deugd om bevestiging te krijgen.

We hebben overigens lang moeten zoeken, voor een meisje hadden we Margaux gekozen, maar, het is dus een Lucas, en alvast een grote schat !!!

Maar wat vooral belangrijk is, je kind moet er een leven lang mee doen, gaan solliciteren, afgeroepen worden bij een diploma uitreiking, ... Hij moet trots zijn op zijn naam !
Link naar deze reactie
21/05/2007 @ 12:24

Hoi, wij hebben drie jongens, zij heten Rutger, Arend en Rob. Ik vind de namen wel een beetje speciaal, en zeker stoer, maar toch niet echt vergezocht of exotisch.
Martine
Link naar deze reactie
21/05/2007 @ 23:05
Eve

Mijn man zijn zoontje heet DWIGHT! naar Dwight Eisenhouwer, die opperbevelhebber was van het Amerikaanse Leger en aangezien mijn man een ex-paracommando is vind ik dit zeer origineel! Dwight is best ook een stoere jongensnaam en komt bijna niet voor. Leuk als ik op een speelplein hem roep, zo kijken er geen 10 tegelijk!. DWIGHT!!!
Link naar deze reactie
23/05/2007 @ 11:22
Marijke

Bij ons wordt het Vince!!

Link naar deze reactie
25/05/2007 @ 16:58
Cinneke

dwight is idd niet slecht hoor
het wordt er niet makkelijker op :-)

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 08:11

wij hebben vier kinderen en nummer vijf is op komst.
Onze eerste is een dochter, Myra. Daarna kregen wij 3 zonen, Bram, Storm en Sil. De namen Storm en Sil kom je niet veel voor en zijn zeker erg stoer. De kinderen van de basisschool vinden met name de naam Storm heel bijzonder... Voor mij was er bij de naam Storm wel enige twijfel. Ik stel me straks als hij volwassen is er wel een beer van een vent bij voor, maar hoe klein hij nu nog is, hij doet nu zijn naam al eer aan.

Misschien heb je er wat aan.

Natasja
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]