hey meiden,
Kimmie, hoe is het afgelopen met de rechtszaak van daniel tegen zijn werk?? Ik hoop dat er wat zinnigs uitkomt in jullie voordeel natuurlijk he.
Alles goed met de meiden?? En met jezelf??
Hier gaat alles wel, Mark heeft de waterpokken, we zijn nu een dikke week verder en hij begint goed op te knappen gelukkig. Erik had vorige week een beste oorontsteking wat gelukkig met een kuurtje alweer over is, dat is het ergste hoor als ze oorpijn hebben. Johan en ik waren zelf wat grieperig, beetje last van de maag, snotterverkouden, zal wel door het weer komen denk ik, daarom denk ik ook dat de kans dat ik zwanger ben deze maand nihil is, geklust hebben we niet. dus ja. hahaha....of ik moet een late eisprong hebben dan moeten we vanavond of morgen nog even klusse, maar of ikdaar zin in heb..............hmmmmmmmm we zien wel.
Verder is school alweer bijna 2 weken bezig dus we zitten gelukkig weer in het normale ritme. Wat een genot, klinkt raar maar 6 weken zomervakantie is voor de kinderen die gewend zijn aan het rimte van school veel te lang. (maar dat zegt elke moeder hoor)
Het is wel lekker relaxt enzo maar toch.
De zaak loopt goed, het is erg druk op het moment. Maar dat is alleen maar een goed teken he, een teken dat ik het goed doe gelukkig.
Nou ik ga weer wat doen, ik spreek jullie gauw weer.
XXX San