< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » doorslapen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
14/05/2007 @ 09:57
sara

Hallo, ik wil graag weten vanaf jullie kindjes doorsliepen. En of dit afhankelijk is van het bv geven. Hoeveel uren slapen jullie kindjes door en vanaf hoeveel weken? Ik heb de indruk dat bv-kindjes minder snel doorslapen, of is dit niet zo??

bedankt
sara
Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 10:08

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Zou kunnen dat het aan de BV ligt maar ik geef hypo-allergene melk in flesjes en dat verteerd zo snel dat Dante ook nog niet doorslaapt.
Hij is nu dik 7 weken en vanaf 5 weken sliep hij geregeld al eens 5 u aan één stuk. elke nacht is anders vannacht was hij er om de 3.5 u en af en toe kan ik eens 6 u aan één stuk slapen. Het is een begin maar ik hoop dat hij doorslaapt tegen 1/8 want dn moet ik terug gaan werken.
Het komt wel maar dan heel geleidelijk.

Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 10:50

hoihoi,

Sem is nu 8 weken en slaapt eigenlijk al 4 weken 5,5 tot 6 uur per nacht door (van 21 uur tot 3 uur). Sinds een week slaapt hij van ongeveer 20 uur tot half 6...
Ik geef borstvoeding, maar of het hieraan ligt weet ik zo net nog niet hoor. Mijn nichtje geeft de fles en haar meisje sliep al met 2 weken de nacht door....

Groetjes Virgenie

Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 10:59
fatos

Online Status Stuur bericht
Hoi Sara,

Mijn dochter heeft vanaf 6 weken tot 12 weken 10 uur achterelkaar doorgeslapen. Maar nu wordt ze om 3-4 (soms 5) uur wakker. Maar het is nu veel minder vermoeiend omdat alles bij elkaar maar een kwartiertje duurt. Inmiddels verschonen we haar ook niet elke keer dat ze wakker wordt, dus ik kan snel weer verder slapen. En na een tjdje wen je er aan om 's nachts eventjes wakker te worden en dan weer door te slapen.

Het ligt trouwens echt niet aan de BV, want er zijn geneog babay's die BV krijgen en doorslapen. Kijk anders eens bij mijn voeding/borstvoedingsmama's. Daar zijn een aantal BVmama's met baby's die vanaf 6 weken doorsliepen.

Mijn man pakt Sera 's nacht trouwens uit bed als ze huilt (verschoont haar als dat nodig is) en brengt haar dan naar mij en als ik klaar ben met de voeding legt hij haar weer terug in bed. Dus ik hoef eigenlijk niet eens uit bed (tenzij ik zelf moet plassen). Als jij er zo doorheen zit vraag je man dan om hulp! Het scheelt echt zoveel! Jouw lichaam heeft nu zoveel mogelijk rust nodig.

Groetjes,
fatos

Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 11:00
fatos

Online Status Stuur bericht
O ja, Sera krijgt dus BV (al bijna 6 maanden)

Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 11:07
Liesje

Hoi,

Ik heb mijn beide kindjes 4 maanden BV gegeven. Mijn zoontje sliep op 6 weken zo'n 6 à 7 uur per nacht door!
Mijn dochter was 3 maand vooraleer ze begon door te slapen (+/- 7 uur per nacht). Succes!

Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 11:43
Anneke

Online Status Bekijk profiel
Hoi,
Mijn zoontje is bijna 10 weken, krijgt BV en slaapt nog steeds niet door. Anderhalve week heeft hij 2 nachten 6 uren aan een stuk geslapen maar sinds vorige week komt hij elke 3 uren.... Maarja, zijn tijd zal ook wel komen...iedere baby is uniek (en maar goed ook! )

Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 12:10
elke

Hoi. Ik geef ook bv en mijn zoontje slaapt vanaf week vier al 6 à 7 uur. Van 22h30 laatste voeding en dan is hij tegen 4h30 of 5h 30 terug wakker. Daarna slaapt hij nog door tot 8h30 à 9h 30! Ben dus een tevreden mama!

Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 13:06
Daantje

Dag mama's

Onze Jayla is eigenlijk een hele vlotte met doorslapen.
Ze slaapt al sinds ze ca 10 weken oud is de nachten door.
Toen nog van ca 22.30 tot 6.30 uur en sinds ze een week of 12 was sliep ze al door vanaf ca 7.00 uur 's avonds tot 7.00 uur 's ochtends. Ze krijgt flesvoeding ( friso extra) en daar doet ze het echt goed op.

Ik ben hier natuurlijk erg blij mee ondanks het vele commentaar dat ik hierover krijg. ( ze zou te jong zijn om de late avond voeding te laten vervallen)

Liefs
Daantje

Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 16:05
Saar & Sibeke

Online Status Bekijk profiel
Hallo,

Mijn dochter is een goeie 7 wk oud en slaapt nog niet door.
ze eet rond 22u30, komt dan tussen 2u en 3u en dan terug rond 5u30-6u30.
Mijn zoontje heeft 5 maand bv gehad en die sliep al door vanaf 7wk 7,5 uur aan 1 stuk! en sinds zijn 3,5 maand sliep hij zelfs 11u door!
Dus of het van de bv afhangt,lijkt mij niet.
eerder van je kindje zelf.

Ik vind persoonlijk die nachtvoedingen wel heel zwaar, vooral omdat mijn dochter reflux heeft en ze dus na elke voeding zeker een halfuur rechtop moet...
dus ben telkens wel bijna een uur wakker...

sarah

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]