[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/05/2007 @ 11:21 svb81 ![]() | Hallo, Vrijdagnacht had ik een miskraam. Ik vroeg me af of ik een cyclus moet wachten om terug zwanger te worden of kan dit meteen? Groetjes |
14/05/2007 @ 11:26 ![]() | Ik wens je veel moed. Maar om op je vraag te antwoorden. gewoon wachten op je volg cyclus en dan kan je er terug voor gaan ! |
| 15/05/2007 @ 10:37 svb81 ![]() | Bedankt voor jullie berichtjes! Oh Kathy... Ik vind het zo erg voor je... ![]() Ik weet niet goed wat zeggen, ik weet ondertusen zelf dat niet veel helpt ![]() Sterkte allemaal... |
| 16/05/2007 @ 11:55 NW | Hoi Svb81, Mijn vk zei dat je meteen weer zwanger kunt worden, maar ze raden aan om 1 menstruatie af te wachten omdat ze anders moeilijk het begin van de zwangerschap kunnen zeggen. Voor je lichaam was het helemaal niet erg om meteen weer aan te tellen. Ikzelf vind dat onzin. Met echo's kunnen ze toch precies zien hoe ver je bent. Laat ze er anders maar een week naast zitten, is toch ook helemaal niet erg. Als jij er gelijk weer voor wilt gaan, dan wens ik jou alleen maar heel veel sterkte... hopelijk ben je vlug weer zwanger. Liefs, NW |
| 16/05/2007 @ 12:17 Helga | Hallo, Sterkte met het geven van een plaatsje hieraan. Het is niet niks, dus neem de tijd voor de verwerking ervan. Er is een verschil tussen spontane miskraam en curretage. Bij curretage raden ze altijd aan 1 cyclus af te wachten of in sommige gevallen zelfs meerdere. Ik heb een spontane miskraam gehad. De verloskundige is toen thuis komen kijken of alles goed was meegekomen. Dat bleek het geval, dus mocht ik er ook meteen weer voor gaan. Dat is nu zo'n 2,5 maand geleden en ik ben nu weer 8 weken zwanger. De verloskundige gaf aan, dat je zowiezo pas weer zwanger wordt, als je lichaam er klaar voor is. Weet niet hoe het bij jou allemaal is verlopen, want het is natuurlijk bij iedereen anders. Dit is in elk geval mijn verhaal. Hoop, dat je er snel weer voor mag gaan en er geestelijk ook klaar voor bent! Succes! H |
[Reageer]

Miskraam op 8 weken