< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » sex tijdens zwangerschap

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
sex tijdens zwangerschap
14/05/2007 @ 13:27
Mira

Beste allemaal,

Ben heel pril zwanger, ongeveer 5 weken. Heb hiervoor al tweemaal een miskraam gehad dus ben best een beetje huiverig voor de komende maanden..
Als alles maar goed gaat deze keer !

Heb dan ook angst om te vrijen, en met name het klaarkomen. Heb wel eens gelezen dat het geen kwaad kan maar maak me er toch best heel erg ongerust over.

Herkend iemand dit, en hoe gaan jullie hiermee om als ik vragen mag ?
Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 13:31
Natascha

Online Status Stuur bericht
Hoi Mira, ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik heb ook een miskraam gehad en ben nu bang dat ik in dit prille stadium iets verkeerds doe. Daar komt bij dat ik in plaats van ochtendmisselijkheid, avondmisselijkheid heb dus om van vuurwerk te spreken.....nee.

Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 14:23
Joyce1982

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
zolang je geen pijn en geen bloedverlies hebt in de zwangerschap mag je gewoon sex hebben..
het klaarkomen kan pas in de allerlaatste fase van de zwangerschap de bevalling op gang brengen.. maar jammer genoeg werkt dat ook niet altijd

Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 14:30
MIRJAM

Online Status Stuur bericht
Hoi,

je mag gewoon sex hebben, maar je kunt wel bloed verlies krijgen dit is niet erg maar omdat het vlies nu maar zo dun is kan er een adertje knappen. maar daar kun jij aardig door in de stress raken.

Houd het voorzichtig en doe niet te gek

Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 14:52
Nathalie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo

ik heb 4 mk's gehad en mocht van mijn gyn best de eerste 3 ŕ 4 maanden geen seks hebben voor zeker geen bloedverlies uit te lokken en dergelijke ;
bij mijn zoontje hebben we dan ook 4 maanden geen seks gehad en nu hebben we terug voorzichtig gedaan maar wel geen 4 maand vol gehouden

groetjes

Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 15:01
Tamara

Online Status Bekijk profiel
hey,

Ik heb ook gehoord dat het geen kwaad kan, zolang je zelf geen pij en bloedverlies hebt en gewoon voorzichtig doet en je jezelf er prettig bij voelt.

Ik was in het begin ook hele dagen door misselijk en moe nog steeds eigenlijk dus had er ook totaal geen behoefte aan, maar is vanzelf weer goedgekomen

Alleen op het laatst kan het klaarkomen en door het sperma van de man idd een bevalling op gang komen maar ja dat hoeft ook niet.

Succes ermee! En anders zou ik het voor de zekerheid aan je gyn of verloskundige vragen ofzo want van een miskraam heb ik verder geen verstand maar denk dat daar hetzelfde voor geld.

Succes in ieder geval!! en maak je niet teveel zorgen!

Groetjes Tamara

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]