< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Zwanger na 1 maand

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Zwanger na 1 maand
14/05/2007 @ 13:54
Evietje

Hey,

Ik ben een halve maand geleden gestopt met de pil na 3 jaar gebruik.

Nu is het zo dat ik een week geleden het gevoel had dat ik een eisprong had. In de periode voor ik de pil ben beginnen gebruiken kon ik dit ook altijd voelen.

Nu is het zo dat ik al heel de week sporadische krampen in mijn (onder)buik heb en heb ik al 4 dagen DORST die maar niet te lessen is, waardoor ik vanzelfsprekend ook veel naar het toilet moet.

Is het niet te vroeg om al symptomen van zwangerschap te hebben of kunnen dit gewoon ontwenningen zijn van de pil??

Ik zou graag een zwangerschapstest doen, maar ik vrees dat het daar nog te vroeg voor gaan zijn...

Merci alvast.

Evi
Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 18:39

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo evi,
ik zit precies in hetzelfde schuitje. Ik heb ook vorige week mijn eisprong gehad en voel nu ook af en toe krampjes en drukkend gevoel in de onderbuik. Helaas kan niemand je met honderd procent garantie kunnen vertellen of je zwanger bent. Je kunt wel een hele gevoelige test via het internet kopen die je vijf dagen voor je NOD al kan vertellen of je zwanger bent. Maar ik zou je adviseren om toch gewoon pas te testen op je NOD dag.
Ik weet hoe jij je voelt!!!
groetjes tattoo

Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 19:31
wil

Dag dames,

Ik hoop dat jullie voorgevoel goed is, maar ik ben nu al 10 maand bezig en elke keer voordat ik ongesteld moet worden heb ik wel bepaalde voortekens. Telkens denk ik dat ik zwanger ben en word ik weer teleurgesteld. Je moet ook ontpillen en de hormonen beginnen weer volop te werken.
Blijf geduldig en wacht af..... anders wordt de teleurstelling alleen maar groot...

Nogmaals ik hoop dat jullie wel zwanger zijn.
Ik voor jullie.
groetjes Wil

Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 20:05
Daan

Hoi Evietje...

Eind april ben ik gestopt met de pil. Ondanks dat ik me had voorgenomen eerst te ontpillen en de eerste echt menstruatie af te wachten, hebben wij het toch onveilig gedaan. Laat moeder natuur maar bepalen of mijn lichaam er klaar voor is...

De afgelopen tijd merk ik dat mijn onderbuik nogal hard en dik aanvoelt. Zelf denk ik eigenlijk dat dit te maken heeft met het slikken van foliumzuur, [Zie ook topic: bijwerken foliumzuur?] maar vreemd voelt het zeker wel.

Niets is natuurlijk uit te sluiten. Sommige vrouwen hebben inderdaad geluk bij een eerste keer. Nog even geduld dus... en dan binnenkort toch testen? Je weet het maar nooit

Op naar het goede nieuws???

Daan

Link naar deze reactie
16/05/2007 @ 22:29

De echte symptonen begonnen bij mij maar vanaf 6 weken. Ik wist op 4 wk dat ik zwanger was maar men lichaam voelde niet anders, enkel tussen men oren werd ik het gewaar.
Ik was nochtans heel bewust bezig met zwanger zijn hoor. De 2e maand was het prijs ( met ovulatietest )
Ik was dan 4 maand gestopt met de pil.
het kan heel snel gebeuren en je kan iets voelen maar meestal toch niet.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]