Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/05/2007 @ 13:16 ik | hallo, Wat leuk om zo'n verhaal eens van iemand anders te lezen!! ![]() ![]() In kleine hapjes??? bedoel je vaste voeding? |
| 16/05/2007 @ 13:48 spreeuwtje ![]() | ja dat bedoel ik.. ![]() lekker kliederen en smakken.. |
| 16/05/2007 @ 15:21 ik | Hoi, Oh ja...dat was/is ook leuk ;is nog altijd kliederen, en het smakken is net begonnen. hij heeft net ontdekt dat als hij met z'n mond open eet , dat het dan wel een (voor hem) leuk geluidje maakt ![]() Ik ben er allergisch aan, aan dat gesmek... En die kleine man heeft dat natuurlijk direkt door č ![]() Nog een maandje en een half of zo en je kan een bach halen om de eetstoel op te plaatsen zoadat niet je hele vloer bedekt ligt met ...alles waarmee gesmakt en gekliederd kan worden.... ![]() ![]() groetjes |
| 16/05/2007 @ 16:28 lopezx | ach jaa.... consultatiebureau... fijn dat je kinderen daar inentingen krijgen, maar de rest.... als er iets is met je kindje dan ga je toch naar de huisarts??? in het begin met je eerste baby denk je nog dat het erg belangrijk is ,maar ja... ik zie er ook het nut niet van in. en dan verwachten ze nog als je kindje wat groter is dat ze direct alle woorden uitkramen die ze kunnen om de woordenschat te bekijken terwijl ze die personen daar niet eens kennen. stelletje ukkels daar... |
| 16/05/2007 @ 21:10 ik | Hallo, kan je je klacht niet anoniem doen anders en gewoon vermelden wanneer je laatst geweest bent zo kunnen ze nakijkeen wie er dan dokter en verpleegster was? Een klacht is toch een klacht. Anoniem of niet? (denk ik dan ) |
| 21/05/2007 @ 09:35 Marleen | @annalies Mijn zoontje van 2 moest naar de logopedist toe omdat ze dachten dat hij doof zou zijn omdat hij nog niet praatte (maar als je snoepje riep was hij er zo) Gelukkig vond de logopedist hem nog te jong en moesten we terug komen als het niet verbeterd was met 3 jaar. (zeker omdat zowel mijn man als ik dyslextisch zijn en een spraakgebrek hebben) Ze heeft wel kleine opdrachtjes mee gegeven. Misschien voor jouw dochter ook wel wat. Bijv jouw dochter zegt Be. Jij weet dat ze dan de beer bedoeld. Dan moet jij zeggen wil jij de pop. Jouw kind zegt weer be!!! Oooh je wilt beer. En geeft dan de beer. Of onze zoon hoort een trein rijden. En zegt dan tein. En wij moeten dan antwoorden Ja dat is een trein Of 1 á 2 x per dag een kwartiertje spellen met het doel om iets te leren. Op schoot nemen en dan een boekje lezen. Zie jij een bal. Ja dat is een bal. Een mooi rode bal (oid) En een balletje op een doosje. En dan zegje op. Dan doe je het doosje open en dan doe je de bal er in en zeg je in. Alleen doen als je kind zin heeft anders heeft het geen nut en is het alleen frustrerend. (voor beide) Als je dochter vaak verkouden is kan je naar de amandelen laten kijken (van de neus) Na het verwijderen van de neusamandel is het gehoor en stukken op vooruit gegaan en het praten ook |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

dat rottige consternatie buro!!!

)
(ok de helft beland ernaast, maar daarom krijgt hij gewoon wat meer)