[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/05/2007 @ 21:38 katja | ja soukena... ik denk van wel! als je bekijkt dat je ongeveer 12 tot de 15 dag een eisprong kan hebben !sperma blijft lang leven in je lichaam,dus zou heel goed kunnen!!ik hoop het voor je.. spannend...ben jij al lang v.d pil..zo niet...hou er dan wel rekening mee dat je lichaam eerst moet ontpillen! wij zijn nu voor de eerste ronde bezig!(half jaar v.d pil af)en mijn n.od is 20 mei dus hopen dat ik GEEN bezoek krijg!wij hebben geklusd op de 6de en dat was mijn eisprong dag,helaas hebben we niet daarvoor geklust..maar ik hoop zo ..dat zou supper zijn!!hou me op de hoogte ![]() gr.katja |
| 14/05/2007 @ 23:18 katja | alle sucs6 toegewenst soukena.. en je hoort nog wel!! al heb ik wel een klein beetje het gevoel dat het niet zo is in één keer raak zou leuk zijn!maar is wel zeldzaam!(bij ons)maar ach.. des te blijer ben ik als het wel zo is ![]() en anders oefenen we weer verder(ook leuk) gr kat. |
[Reageer]

zwanger worden

spannend...
dus hopen dat ik GEEN bezoek krijg!wij hebben geklusd op de 6de en dat was mijn eisprong dag,helaas hebben we niet daarvoor geklust..maar ik hoop zo ..dat zou supper zijn!!
in één keer raak zou leuk zijn!maar is wel zeldzaam!(bij ons)