< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » zwanger worden

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
14/05/2007 @ 21:26
soukena

Online Status Stuur bericht
hallo dames..ik heb ff een vraagje...mijn eerste dag van me menstruatie was 26 april en heb een cyclus van 28 dagen maar ik heb gevreeen op 8 mei en 11 mei is de kans groot dat ik nu zwanger raak...wie kan me aub helpen...gr soukena

Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 21:38
katja

ja soukena...
ik denk van wel!
als je bekijkt dat je ongeveer 12 tot de 15 dag een eisprong kan hebben !sperma blijft lang leven in je lichaam,dus zou heel goed kunnen!!ik hoop het voor je..spannend...
ben jij al lang v.d pil..zo niet...hou er dan wel rekening mee dat je lichaam eerst moet ontpillen!

wij zijn nu voor de eerste ronde bezig!(half jaar v.d pil af)en mijn n.od is 20 meidus hopen dat ik GEEN bezoek krijg!wij hebben geklusd op de 6de en dat was mijn eisprong dag,helaas hebben we niet daarvoor geklust..maar ik hoop zo ..dat zou supper zijn!!

hou me op de hoogte
gr.katja
Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 21:59
soukena

Online Status Stuur bericht
hoi katja...bedankt voor je reactie...ik hoop het ook zo kan niet wachten nog 10 dagen en dan weet ik het ben blij op zo een reactie....nee slikte de pil niet...ik hoop ook voor jou dat je zwanger bent met alle geluk toe gr soukena

Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 23:18
katja

alle sucs6 toegewenst soukena..

en je hoort nog wel!!
al heb ik wel een klein beetje het gevoel dat het niet zo isin één keer raak zou leuk zijn!maar is wel zeldzaam!(bij ons)

maar ach.. des te blijer ben ik als het wel zo is
en anders oefenen we weer verder(ook leuk)

gr kat.
Link naar deze reactie
15/05/2007 @ 22:44
wendydekock

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi meiden,

zeker weten dat het oefenen ook heel leuk is en dat je van de eerste keer raak hebt dat kan zeker. ik daarentegen zit in mijn derde ronde en ben heel onregelmatig dus is het voor mij moeilijk om een eisprong en zo te bepalen. nu als je regelmatig bent dan mag je zeker op de 12de dag beginnen klussen en ik zou zelfs daarvoor al om de twee dagen klussen. en wat natuurlijk belangrijk is is dat je ventje het ook wilt doen. maar dat zal wel zeker en bij het ontpillen heeft een lichaam tot ongeveer 3a4 maanden nodig maar dat is afhankelijk van persoon tot persoon. het is niet noodzakelijk dat je zolang moet wachten eer je zwanger bent het kan van de eerste maand tijdens het ontpillen raak zijn.

allesinds meiden veel succes hier ik zal wel mee
Link naar deze reactie
16/05/2007 @ 22:24

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik zou zeggen gebruik eens een ovulatietest. Bij mij werkte het vanaf maand 2 en ik was ineens zwanger.
Dan weet je dat je het op de juiste moment doet want als je cyclus nu net een dag langer duurt dan klopt je berekening nu niet meer. Ik kan zo een test iedereen aanraden. 2 vriendinnen van mij werden ook snel zwanger daardoor.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]