< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » zo moe

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
15/05/2007 @ 11:28
adara

Online Status
Hoi,
Ik ben nu 12 weken en 5 dagen zwanger. Vanaf het begin van de zwangerschap ben ik erg moe. 2 weken lang ging het iets beter, maar nu komt het weer terug. Door mijn werk in de horeca is het rustnemen niet echt gelukt, heb me vorige week maar weer ziek gemeld)
Volgens mijn vriend kunnen er ook spanningen mee spelen (contract wordt niet verlengd, klein behuisd, enz) Ik ben ook gewend om alles alleen te moeten regelen omdat ik dat bij mijn 1e zwangerschap (waar mijn zoontje nu 7 jaar is)ook moest. Heb er wel wat moeite mee dat ik dit nu moet delen (hoe egoistisch :P)

Maare voor de rest gaat het prima :) Op de hormonale buitjes na dan ;)

Link naar deze reactie
15/05/2007 @ 18:03
jerney

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi hoi

ik was in het begin ook super moe kon nix wou nix doen

na de 3 maanden was ik er vanaf en nu heb ik sinds een week weer die moe heid veel slapen enzo

ik geef er aan toe omdat ik het waarschijnlijk nodig heb bij jou zullen er mss wel spanningen meespelen
ik zou naar je lichaam luisteren en mischien is het wel fijn dat je nu dingen kunt delen

succes en rust lekker uit

xxxx

Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 09:57
Cis

Online Status Stuur bericht
Ik loop ook zo ongelofelijk moe...
Heb een te lage bloeddruk (9/6) wat waarschijnlijk de oorzaak is, kindjes vragen energie hé
Ook veel last van zeurderige pijn in onderbuik en rug, de kleine baby eist zijn plaatsje op

Ik ben nu ook een weekje thuis en veel aan 't rusten, alles op 't gemak aan 't doen. En aan 't genieten van de groei van de baby.

[Laatst gewijzigd door Cis - 18/05/2007 @ 11:02] - Link naar deze reactie
21/05/2007 @ 10:54
Ukkie2

Online Status
ik ben 7.5 wkn zwanger en ook zo moe!!!

verschrikkelijk moe! en nergens geen zin in!

gr ukkie2
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]