[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/05/2007 @ 12:19 | Hoi iedereen! Ik ben via clomid en pregnyl zwanger geraakt, vandaag eerste echo gekregen bij de gyné en wat blijkt.. Het zijn er drie.. We zijn doorverwezen naar leuven, zijn nu nog in behandeling te Genk, en dan gaat er ook een gesprek over reductie volgen bij een Prof. Ik zou heel graag in contact komen met drieling-moeders, om te weten hoe jullie de zwangerschap ervaard hebben. Wat zijn al de voor-en nadelen?! Risico's voor de kindjes en de mama? Krijg je familiehulp? Eerste jaren niet meer gaan werken?! Wij zij nog redelijk in shock en weten op dit moment niet hoe of wat!! Alle raad en evaringen zijn superwelkom! Jullie mogen ons ook steeds mailen: |
| 11/06/2007 @ 23:02 Sonja | Hallo, Mijn vriendin heeft ook een drieling en al de kindjes zijn kerngezond. In België krijg je een halftijdse poetsvrouw en een full-time verzorgster van kind en gezin. Ook krijg je de helft van je melkpoeder terugbetaald. Ik geloof niet dat ze er al spijt van heeft gehad. |
| 15/06/2007 @ 19:18 Mama van Laura, Matthew & Dylan | Proficiat voor je!!! ![]() ikzelf ben vorig jaar bevallen van een 2-ling en dat was al een hele klus Ik wens je veel succes met je zwangerschap!!! ![]() |
| 21/06/2007 @ 16:09 Ellen ![]() | Hey Isabelle, Ben je aan het twijfelen om een reductie te laten doen? Ben je in Leuven bij prof Decatte? Ik heb in dezelfde situatie gezeten... Als je er eens over wilt babbelen of mailen, mijn adres is ellen_vandevoorde@yahoo.com Ellen |
[Reageer]

zwanger van een drieling