< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » 17 weken zwanger en reeds het zuur

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
17 weken zwanger en reeds het zuur
15/05/2007 @ 15:13

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo iedereen

Ik weet niet of iemand dit herkent. Ik ben 17 weken zwanger en heb reeds last van het zuur. Weet iemand wat dat betekent en wat je ertegen kan doen? Er is eigenlijk niets wat ik nog verteer. Alles ligt letterlijk op m'n maag. Is dit omdat het kindje hoger ligt of haar krijgt (maar is dat niet te vroeg?) Ik kan ook bijna niet eten doordat ik steeds het zuur heb, omdat mijn eten lang op mijn maag blijft liggen. Ik ben ook al afgevallen door weinig te eten. Kan dit kwaad voor de baby?
Misschien moet ik eens raad vragen aan de gyneacologe. Straks moet ik gaan. Zouden ze op 17 weken (nu 18 weken en 1 dag), het geslacht kunnen zien?
Groetjes en bedankt

Frenchy

Link naar deze reactie
15/05/2007 @ 20:44
Nicole

Heel vervelend idd.
Ik had er bij mijn jongste ook zo vroeg in de zwangerschap al last van.
Ga gewoon eens langs je huisarts, dan krijg je een wit (melkachtig) drankje, het is wel vies, maar het werkt wel.
Verder kan je erop letten wat je eet: vettige dingen, krijg je het zuur van, en uitkijken met kruiden.

groetjes Nicole
Link naar deze reactie
15/05/2007 @ 20:51
coyote

hey,ik had dit ook van in het begin van mijn zwangerschap,de gyn heeft toen tege mij gezegd dat als je het zo vroeg krijgt dat het dan aan de hormonen ligt.ik heb altijd heel veel melk gedronke,ik kreeg het zelfs van water! en 's avonds na 18u at ik nooit nog iets,zelfs geen koekje,anders kon ik heel de nacht niet slapen.zelfs met men bevalling,telkens als ik moest persen kreeg ik het zuur ineens heel hard,en toen ik ff op adem kon komen trok het even weg tot de volgende pers.. dus je gaat er een beetje mee moeten leven vrees ik.groetjes

Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 08:44
thiamberlie

ik heb bij mijn eerste zwangerschap van het begin tot het einde het zuus gehad. er bestaat iets voor, gaviscon. ik weet niet dat je dat zonder voorschrift kan krijgen.
je hebt het in siroop. echt niet te drinken, mlaar het helpt enorm goed. maar er bestaan ook tabletjes in, die heb ik nu liggen thuis, maar heb ze nog niet genomen, dus ik weet niet of die ook zo goed helpen.

succes verder met je zwangerschap

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]